@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
OMG ÄNTLIGEN SKA JAG FÅ BYTA RUM TILL ETT STORT MED ETT STORT JÄVLA FÖNSTER OCH OMG OMG :'
30 mar, 2014 10:23 |
|
Tuggrus
Elev |
Borde bli mer aktiv här haha
MUMS! 30 mar, 2014 10:25 |
|
Chaemy
Elev |
30 mar, 2014 10:47 |
|
LIA15
Elev |
Hur ändrar man bakgrund och hur stora bilderna ska vara på tumblr? (Hihi, har just skaffat; http://tonfisken.tumblr.com/ )
30 mar, 2014 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LIA15: Hur ändrar man bakgrund och hur stora bilderna ska vara på tumblr? (Hihi, har just skaffat; http://tonfisken.tumblr.com/ ) Menar du som ett tema eller en bild bakom ? c: 30 mar, 2014 11:04 |
|
Borttagen
|
Mamma: Andrea, vad tycker du, ska vi gå ner till stan?
Jag: ... nej Mamma: Jamen då gör vi det! Jag: Måste jag följa med? Mamma: Ja. *min bror kommer in* Mamma: Vi ska gå ner till stan, vill du följa med? Jakob: Nej. Mamma: Okej, gör inte det då. .... 30 mar, 2014 11:08 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LIA15: Hur ändrar man bakgrund och hur stora bilderna ska vara på tumblr? (Hihi, har just skaffat; http://tonfisken.tumblr.com/ ) Menar du som ett tema eller en bild bakom ? c: Jag tror att jag menar en bild bakom. Men jag vet inte. :c 30 mar, 2014 11:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Hm hm dilemma här... Ska jag för en gångs skull vara social/gå ut i min mosters trädgård eller ska jag titta på nån serie???
30 mar, 2014 11:19 |
|
Kola
Elev |
LunaLovegood1: Var antisocial. Movies before girlies.. xD
Petrova: GUUUD vad orättvist! Mitt rum är sjukt litet... :c that's all I got to say 30 mar, 2014 11:24 |
|
LunaLovegood1
Elev |
30 mar, 2014 11:28 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen