@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
blir sent inatt. ska ut på en tvåtimmars resa o kan inte åka än.
30 mar, 2014 00:02 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Glee på min Ipod.
30 mar, 2014 00:07 |
|
Borttagen
|
Ahhh vill sova men det så varmt.
30 mar, 2014 00:28 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: blir sent inatt. ska ut på en tvåtimmars resa o kan inte åka än. Vars ska du? 30 mar, 2014 00:35 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Harry Potter and The Philosopher's Stone på Ipoden, Jim Dale berättar.
30 mar, 2014 00:37 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: skjutsa hem en kompis från akuten. Hon åkte in strax efter fyra idag o är inte klar än. O resan tar två timmar. Skrivet av Obliviate_: blir sent inatt. ska ut på en tvåtimmars resa o kan inte åka än. Vars ska du? Kommer komma hem TIDIGAST klockan fyra på morgonen ._. (med tidsomställningen) 30 mar, 2014 00:49 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: skjutsa hem en kompis från akuten. Hon åkte in strax efter fyra idag o är inte klar än. O resan tar två timmar. Skrivet av Obliviate_: blir sent inatt. ska ut på en tvåtimmars resa o kan inte åka än. Vars ska du? Kommer komma hem TIDIGAST klockan fyra på morgonen ._. (med tidsomställningen) Åh D: Hur är det med din kompis då? Något allvarligt? Hoppas allt ska bli bra tillslut ändå! Oj herrejäklar ;O Lång tid. Åh, jamen hoppas det ska gå bra ändå du! Snaart sova : ) 30 mar, 2014 00:56 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på The Vanishing Glass, Jim Dale berättar.
30 mar, 2014 00:58 |
|
kitto
Elev |
Min syster just scared the shit out of me o.o Hon typ skäller och skriker på mig i sömnen...
30 mar, 2014 01:45 |
|
Borttagen
|
Finns väldigt bra trådar här i Off Topic.
30 mar, 2014 01:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen