@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
29 mar, 2014 20:49 |
|
Frivolt
Elev |
Nä, nu avbryter jag Earth Hour. Var iaf med i en halvtimme
Så ja, men är med i tanken iaf!! : D Har inte så många lampor tända, bara en!! 29 mar, 2014 20:53 |
|
Zendaya
Elev |
Åh men gud, är det earth hour just nu? vad i helvete
nja ska fortsätta kolla film, sorry men nu blir detta året ett idiot år 29 mar, 2014 21:07 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Zendaya: Hade också ingen aning om att det var det xcÅh men gud, är det earth hour just nu? vad i helvete nja ska fortsätta kolla film, sorry men nu blir detta året ett idiot år 29 mar, 2014 21:10 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans Syrup ska natta sin lillasyster...
Känns lite onormalt o_o
29 mar, 2014 21:10 |
|
Obliviate_
Elev |
min katt sover på mitt bröst...
29 mar, 2014 21:58 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag kolla på pirates of the caribbean för tusende gången.
29 mar, 2014 22:18 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster... Känns lite onormalt o_o Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o 29 mar, 2014 22:20 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Frivolt: Neej men jag rodnade så mycket så jag dolde det med halsduk och mössa Skrivet av yerAwizardThea: Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster... Känns lite onormalt o_o Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o
29 mar, 2014 22:25 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Frivolt: Neej men jag rodnade så mycket så jag dolde det med halsduk och mössa Skrivet av yerAwizardThea: Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster... Känns lite onormalt o_o Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o Ahaaaa okeej 29 mar, 2014 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen