Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16042 16043 16044 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


.-.
Stör mig på folk som inte ens vet vad dem lyssnar på..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

29 mar, 2014 20:49

Frivolt
Elev

Avatar


Nä, nu avbryter jag Earth Hour. Var iaf med i en halvtimme Har en katt som är alldeles för nyfiken på ljusen jag tänt och att ha totalt mörkt vill jag gärna slippa!

Så ja, men är med i tanken iaf!! : D Har inte så många lampor tända, bara en!!

29 mar, 2014 20:53

Zendaya
Elev

Avatar


Åh men gud, är det earth hour just nu? vad i helvete
nja ska fortsätta kolla film, sorry men nu blir detta året ett idiot år

29 mar, 2014 21:07

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Åh men gud, är det earth hour just nu? vad i helvete
nja ska fortsätta kolla film, sorry men nu blir detta året ett idiot år
Hade också ingen aning om att det var det xc

29 mar, 2014 21:10

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans Syrup ska natta sin lillasyster...
Känns lite onormalt o_o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 mar, 2014 21:10

Obliviate_
Elev

Avatar


min katt sover på mitt bröst...

29 mar, 2014 21:58

Borttagen

Avatar


Nu ska jag kolla på pirates of the caribbean för tusende gången.

29 mar, 2014 22:18

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster...
Känns lite onormalt o_o


Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o

29 mar, 2014 22:20

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av yerAwizardThea:
Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster...
Känns lite onormalt o_o


Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o
Neej men jag rodnade så mycket så jag dolde det med halsduk och mössa

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

29 mar, 2014 22:25

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av yerAwizardThea:
Jag sitter just nu i mössa och halsduk framför skype medans syrup ska natta sin lillasyster...
Känns lite onormalt o_o


Så kallt inomhus?! ;O Eller sitter du utomhus? O_o
Neej men jag rodnade så mycket så jag dolde det med halsduk och mössa



Ahaaaa okeej

29 mar, 2014 22:29

1 2 3 ... 16042 16043 16044 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.