@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Frivolt: Och klockan 20.30 är det Earth Hour Tack för påminnelsen Hade glömt det ;3 Varsågod Ska bara komma ihåg det om en kvart oxå.... 29 mar, 2014 20:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag såg typ en halvtimme av Nightmare Before Christmas igår innan jag blev uttråkad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 mar, 2014 20:16 |
|
Majaluna
Elev |
29 mar, 2014 20:21 |
|
Borttagen
|
(Glöm inte bort att släcka om fyra minuter..)
29 mar, 2014 20:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Känns som att jag är den enda som aldrig varit med på earth hour i hela mitt liv o inte kommer vara med idag heller x)
29 mar, 2014 20:29 |
|
potterflicka
Elev |
Gosh, jag undrade just varför ingen hade lamporna tända, hahah.
29 mar, 2014 20:30 |
|
Siriusis
Elev |
Folk har börjat fråga mig fall jag gillar en kille som heter Viktor.
Amanda, spring... och spring snabbt... för snart kommer *denna* yxan vara i ditt huvud... Hai 29 mar, 2014 20:32 |
|
stellaa
Elev |
29 mar, 2014 20:32 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av stellaa: omg är det bara jag som alltid dissar earth hour? DET ÄR LÖRDAG JAG BEHÖVER FILM/MUSIK Inte den enda..
29 mar, 2014 20:41 |
|
Hermione. Granger
Elev |
29 mar, 2014 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen