Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Corriiz: Man tackar, man tackar c: Du verkar vara helt awesome du med :3 ♥
24 nov, 2012 15:00 |
|
TrueVElina
Elev |
Corriiz - aww, gud vad sött av dig :3 ♥
24 nov, 2012 15:15 |
|
-Patronus-
Elev |
24 nov, 2012 15:23 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
24 nov, 2012 15:26 |
|
MissLollo
Elev |
24 nov, 2012 15:31 |
|
Borttagen
|
dett va bra
24 nov, 2012 15:31 |
|
Sirius_Musta
Elev |
24 nov, 2012 15:32 |
|
malcolmadela
Elev |
24 nov, 2012 15:36 |
|
Tamburlaine
Elev |
Jag vill skicka mycket kärlek till Vildvittra, den bästa rollspelare jag träffat på här i mugglis ^^ utan dig skulle jag nog inte orka vara här så mycket, så tack för trevliga (och mindre trevliga) stunder i Hungerspelen, Bifrost och Midgård och alla andra platser vi kan tänkas besöka tillsammans ♥
Varje gång jag får en idé till ett nytt roll skulle jag vilja börja det med dig, och oftast är du med på det : ) så stora kramar på dig ♥
24 nov, 2012 16:02 |
|
96hpevanescence
Elev |
24 nov, 2012 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen