@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
http://www.siba.se/product/15506833/sony-alpha-a3000-18-55-mm-systemkamera-?ref=section&sec=92904199261698 Jag är jättenervös! xD Vet inte hur det här ska gå alls. 28 mar, 2014 20:46 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ginny00: http://www.siba.se/product/15506833/sony-alpha-a3000-18-55-mm-systemkamera-?ref=section&sec=92904199261698 Jag är jättenervös! xD Vet inte hur det här ska gå alls. Oh okeej 28 mar, 2014 20:48 |
|
Borttagen
|
Jag har gått upp i vikt jättemycket. Det gör mig rädd. Redan gått förbi min högsta vikt någonsin. Hjälp.
28 mar, 2014 21:57 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har gått upp i vikt jättemycket. Det gör mig rädd. Redan gått förbi min högsta vikt någonsin. Hjälp. Men hur mycket väger du och hur gammal är du?
28 mar, 2014 21:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
28 mar, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: 12 ;/ Idk vågar inte väga mig just nu kanske gör det efter dansen imorgon men vet ungefär ._.Skrivet av Borttagen: Jag har gått upp i vikt jättemycket. Det gör mig rädd. Redan gått förbi min högsta vikt någonsin. Hjälp. Men hur mycket väger du och hur gammal är du? 28 mar, 2014 22:12 |
|
Ginny_Power
Elev |
28 mar, 2014 22:27 |
|
EmahS
Elev |
Ikväll bokade min pappa biljetter för att hälsa på mig den 9-12:e april, för att sen flyga med mig hem till Sverige där jag ska stanna 4 dagar
Längtar ihjäl mig! Blir nästan 3 månader sen jag träffade någon i min familj då. Saknar min familj så mycket. Och några dagar här med bara med min pappa ♥
28 mar, 2014 22:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Loma.. 4 dagar
28 mar, 2014 23:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: ...jag köpte en systemkamera idag.. Jag ska få en när jag fyller år! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 mar, 2014 23:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen