@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kan prata med en finsk dialekt That's even cooler
27 mar, 2014 21:18 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Ohh yeahSkrivet av yerAwizardThea: Och jag kan prata med en finsk dialekt That's even cooler
27 mar, 2014 21:19 |
|
M4L13
Elev |
27 mar, 2014 21:25 |
|
Nordanhym
Elev |
27 mar, 2014 21:29 |
|
Borttagen
|
Du kan inte rösta på fler inlägg idag! 27 mar, 2014 21:30 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 21:33 |
|
Chaemy
Elev |
Vad fan ska jag tänka på för att kunna somna!? Läskiga demon...
Snälla, skräm inte upp mig, men vad ska jag göra för att kunna somna? Är så rädd
27 mar, 2014 21:36 |
|
Matilda Black
Elev |
27 mar, 2014 21:49 |
|
Borttagen
|
Jag hade 508 tummar nu har jag bara 472 D:
27 mar, 2014 21:56 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Syrup: Ohh yeah Skrivet av yerAwizardThea: Och jag kan prata med en finsk dialekt That's even cooler och jag kan tala med svensk dialekt (i och för sig är det förstås lättare, när jag vanligtvis talar med finsk dialekt, än tvärtom 27 mar, 2014 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen