@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fenixx
Elev |
Skrivet av Borttagen: VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för. Btw så fyller jag år idag C: Grattis!=)
27 mar, 2014 19:55 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för. Btw så fyller jag år idag C: Grattis! :3 ♥
27 mar, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fenixx: Skrivet av Borttagen: VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för. Btw så fyller jag år idag C: Grattis!=) Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för. Btw så fyller jag år idag C: Grattis! :3 ♥ Tack ;333 27 mar, 2014 19:57 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Syrup: Well you deserve it!^^That moment när man byter engelskagrupp och det första en i klassen säger är "Ska du börja i våran grupp? Tusan också, då får inte jag stå i rampljuset" (Sagt av en av de smartare i klassen) och sedan efter lektionen få kommentarer som "Jösses vad duktig du är på engelska! Blev helt chockad när jag hörde ditt uttal och dialekt!" och man bara rodnar och vet intw vad man ska göra... Det var mer komplimanger än jag någonsin fått av mina klasskamrater O.O
27 mar, 2014 20:09 |
|
Borttagen
|
Tittar på Pirates of the Caribbean. Blir lite förvirrad av en sak.
Om det nu för otur med sig att ha med kvinnor på skepp, varför är då alla skepp "kvinnor" (ni förstår vad jag menar, hoppas jag) 27 mar, 2014 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tittar på Pirates of the Caribbean. Blir lite förvirrad av en sak. Om det nu för otur med sig att ha med kvinnor på skepp, varför är då alla skepp "kvinnor" (ni förstår vad jag menar, hoppas jag) Vilken POTC? ^^ Jaa du... Fråga mig inte varför. 27 mar, 2014 20:15 |
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Alla borde följa mig på insta för att jag lägger upp väldigt fina citat om livet och vackra bilder. THIS IS SEMPITERNAL. Nejmen faktiskt. Alla kan ta och följa mig. Vad heter du?! :3 Skrivet av Borttagen: VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för. Btw så fyller jag år idag C: Grhattiiiiis ♥ Haft en bra dag?!
27 mar, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Första ^_^Skrivet av Borttagen: Tittar på Pirates of the Caribbean. Blir lite förvirrad av en sak. Om det nu för otur med sig att ha med kvinnor på skepp, varför är då alla skepp "kvinnor" (ni förstår vad jag menar, hoppas jag) Vilken POTC? ^^ Jaa du... Fråga mig inte varför. 27 mar, 2014 20:26 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 20:37 |
|
M4L13
Elev |
Hej mugglis
Mitt rekord att gå utan crush är typ två veckor Jag fick förra veckan en ny crush på en i min bildgrupp I fell And i fell hard dangit Jag blir helt fnittrig och röd när han är i närheten och kan inte sluta le vAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG JAG GRÅTER
27 mar, 2014 20:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen