@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Prutt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Pff, samma här xD MEN DET ÄR JU DU SOM SKULLE BÖRJA D8 27 mar, 2014 18:23 |
|
Borttagen
|
Jag fattar inte grejen med pizza. Liksom bröd med gegga på. Gott? Not really.
27 mar, 2014 18:24 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Minihäst: Jag brukar också titta på folks tummar. Men... gahh D: Skrivet av cikki: Det är så akward att man smäller av.HJÄLP NÅN TUMMADE PRECIS ETT INLÄGG JAG SKREV FÖR TVÅ ÅR SEN OCH NU SYNS DET OM MAN KLICKAR PÅ MINA TUMMAR HJÄLP FATTA HUR MYCKET STAVFEL DET ÄR O.O ^ Liksom om jag ugglar med någon eller ska rolla brukar jag liksom kolla deras tummar för att se vad de har skrivit och hoppas att det bara är jag som gör så... O.o 27 mar, 2014 18:25 |
|
Borttagen
|
27 mar, 2014 18:26 |
|
Solkatten
Elev |
27 mar, 2014 18:48 |
|
Syrup
Elev |
That moment när man byter engelskagrupp och det första en i klassen säger är "Ska du börja i våran grupp? Tusan också, då får inte jag stå i rampljuset" (Sagt av en av de smartare i klassen) och sedan efter lektionen få kommentarer som "Jösses vad duktig du är på engelska! Blev helt chockad när jag hörde ditt uttal och dialekt!" och man bara rodnar och vet intw vad man ska göra... Det var mer komplimanger än jag någonsin fått av mina klasskamrater O.O
27 mar, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Alla borde följa mig på insta för att jag lägger upp väldigt fina citat om livet och vackra bilder. THIS IS SEMPITERNAL. Nejmen faktiskt. Alla kan ta och följa mig.
27 mar, 2014 19:46 |
|
Fenixx
Elev |
Igår på orkestern så blev vi i pausen "utslängda" från orkestersalen där vi var, eftersom någon skulle typ testa ett piano, så vi stod alla i korridoren. På en anslagstavla på väggen så hängde det en stråke som var avbruten på mitten (har ingen aning varför) och då tog en tjej upp ena delen av stråken, höll den som en trollstav och sa först "Wingardium Leviosa" och sedan *röst som imiterar Hermione* "It´s Leviosa, not Leviosaaa!" Awesome♥
27 mar, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för.
Btw så fyller jag år idag C: 27 mar, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Min lärare är bäst. Jag kommer att sakna henne nästa termin.
27 mar, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen