Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16022 16023 16024 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Prutt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Prutt:
JAG HATAR NÄR DEN MAN ROLLSPELAR MED INTE VILL BÖRJA D:

Perrie
Trillus

Pff, samma här xD

MEN DET ÄR JU DU SOM SKULLE BÖRJA D8

27 mar, 2014 18:23

Borttagen

Avatar


Jag fattar inte grejen med pizza. Liksom bröd med gegga på. Gott? Not really.

27 mar, 2014 18:24

cikki
Elev

Avatar


Skrivet av Minihäst:
Skrivet av cikki:
HJÄLP
NÅN TUMMADE PRECIS ETT INLÄGG JAG SKREV FÖR TVÅ ÅR SEN
OCH NU SYNS DET OM MAN KLICKAR PÅ MINA TUMMAR
HJÄLP
FATTA HUR MYCKET STAVFEL DET ÄR
O.O
^
Det är så akward att man smäller av.
Liksom om jag ugglar med någon eller ska rolla brukar jag liksom kolla deras tummar för att se vad de har skrivit och hoppas att det bara är jag som gör så... O.o
Jag brukar också titta på folks tummar. Men... gahh D:

27 mar, 2014 18:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Prutt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Prutt:
JAG HATAR NÄR DEN MAN ROLLSPELAR MED INTE VILL BÖRJA D:

Perrie
Trillus

Pff, samma här xD

MEN DET ÄR JU DU SOM SKULLE BÖRJA D8

NEJ?!?! xD

27 mar, 2014 18:26

Solkatten
Elev

Avatar

+1


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F21mgpwi.jpg

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

27 mar, 2014 18:48

Syrup
Elev

Avatar


That moment när man byter engelskagrupp och det första en i klassen säger är "Ska du börja i våran grupp? Tusan också, då får inte jag stå i rampljuset" (Sagt av en av de smartare i klassen) och sedan efter lektionen få kommentarer som "Jösses vad duktig du är på engelska! Blev helt chockad när jag hörde ditt uttal och dialekt!" och man bara rodnar och vet intw vad man ska göra... Det var mer komplimanger än jag någonsin fått av mina klasskamrater O.O

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

27 mar, 2014 19:39

Borttagen

Avatar


Alla borde följa mig på insta för att jag lägger upp väldigt fina citat om livet och vackra bilder. THIS IS SEMPITERNAL. Nejmen faktiskt. Alla kan ta och följa mig.

27 mar, 2014 19:46

Fenixx
Elev

Avatar


Igår på orkestern så blev vi i pausen "utslängda" från orkestersalen där vi var, eftersom någon skulle typ testa ett piano, så vi stod alla i korridoren. På en anslagstavla på väggen så hängde det en stråke som var avbruten på mitten (har ingen aning varför) och då tog en tjej upp ena delen av stråken, höll den som en trollstav och sa först "Wingardium Leviosa" och sedan *röst som imiterar Hermione* "It´s Leviosa, not Leviosaaa!" Awesome♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.ebaumsworld.com%2FmediaFiles%2Fpicture%2F883100%2F82553812.jpg

27 mar, 2014 19:47

Borttagen

Avatar


VI HAR KÖPT GODIS FÖR TYP 147 KR ;OOO Det är mer än jag någonsin köpt för.
Btw så fyller jag år idag C:

27 mar, 2014 19:53

Borttagen

Avatar


Min lärare är bäst. Jag kommer att sakna henne nästa termin.

27 mar, 2014 19:53

1 2 3 ... 16022 16023 16024 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.