Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 nov, 2012 11:34 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack! Du är också jättesnäll! Tack ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 11:34 |
|
luna lovegod
Elev |
DarkBells är den bästa tjejen ever vi går i samma skola och du lysser upp min dag du är nästan alltid glad och du finns alltid där för en och jag tror att du kommer bli en stor författare och jag kommer att läsa alla dina böcker den dan du blir den nya J.K. Rowling
.... 24 nov, 2012 12:07 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag vill ge en komplimang till världens bästa Kiera som låter mig låna hennes dator när min inte funkar ♥
![]()
24 nov, 2012 12:18 |
|
Minidjuret
Elev |
Savi- Tack så mycket! ♥
24 nov, 2012 12:28 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Knizzlare: Ronald Weasley: Niice! OMG! Det kan ha varit en länk som du postade till en tråd här på Mugglis som jag klickade på och hittade Mugglis. Om det var du, så står jag i skuld till dig! daaamn :O fan vad fränt om det var så, hahah ![]()
24 nov, 2012 12:35 |
|
Godrica
Elev |
Jag vill ge komplimanger till mina underbara mugglissystrar och Drake som kanske kommer bli min mugglissyster!
Caty Delacour - Du är min fina mugglissyster här. Jag pratar med dig, och du pratar med mig om sådant vi inte vill prata med andra om. Jag kommer alltid finnas här för dig! Petra Hyrrot - Min underbara storasyster här på mugglis! Jag tycker om dig jättemycket, och du får mig alltid på glatt humör. Du är värdefull, och tillsammans är vi oskiljaktiga! themarauder - Du är en otroligt fin vän, och det glädjer mig att kunna säga att du är en av mina underbara mugglissystrar. Vi klickade direkt! Tycker om dig jättejättejättemycket! Du var nästan den första jag ugglade med. Drake - Jag klickade direkt med dig, vi ugglade, och ugglade, ugglade mer, ugglade lite till och ugglade SUPERMYCKET! Det är jag glad för att vi gör. Du är en fantastisk människa som jag tycker om lite extra. Det är någonting underbart med dig - du är ett underbarn! Kram på er 24 nov, 2012 12:50 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Nämen oj, varsågod Miss D Malfoy. Roligt att du är här.
*Döljer ansiktet för att du inte ska se rodnaden som spred sig över mina kinder vid denna komplimang* I would have died! I would have died rather than betray my friends 24 nov, 2012 12:58 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Nämen oj, varsågod Miss D Malfoy. Roligt att du är här. *Döljer ansiktet för att du inte ska se rodnaden som spred sig över mina kinder vid denna komplimang* Haha aw Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 24 nov, 2012 12:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Always and forever love ♥Jag vill ge en komplimang till världens bästa Kiera som låter mig låna hennes dator när min inte funkar ♥ 24 nov, 2012 13:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen