Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Ronald Weasley: Niice! OMG! Det kan ha varit en länk som du postade till en tråd här på Mugglis som jag klickade på och hittade Mugglis. Om det var du, så står jag i skuld till dig! 23 nov, 2012 23:10 |
|
missy moon
Elev |
24 nov, 2012 08:34 |
|
Flismos
Elev |
Ugglan Hedwig för att du är jätte snäll
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 09:04 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skulle vilja ge en kram och massvis av komplimanger till dessa underbaringar: (de jag duellerar mot för tillfället)
Nymfadora Tonks PotterHunger J-star Black Luna99 Ladusvalan Stinaa Ni är jätteduktiga när det gäller att duellera Vill även ge denna medlem en komplimang! Sirius Orion Black Du äger, och jag skulle nog kunna säga att det var du som fick mig tillbaka till mugglis efter ett ganska långt uppehåll. Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 24 nov, 2012 09:17 |
|
Borttagen
|
Tack dessamma Savi!! ♥
24 nov, 2012 09:19 |
|
DarkBells
Elev |
24 nov, 2012 09:26 |
|
Tikis
Elev |
24 nov, 2012 09:32 |
|
ol!v!a
Elev |
Tack Savi! ♥
24 nov, 2012 09:35 |
|
Tonks_xD
Elev |
24 nov, 2012 09:40 |
|
Flismos
Elev |
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 24 nov, 2012 11:16 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen