Komplimang-tråden!
Forum > Off Topic > Komplimang-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Flismos
Elev |
Tikis för att hon är rolig
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 23 nov, 2012 20:45 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av failarN: Soda Aww! Detta gjorde min dag. Ska jag ta det som en komplimang? Du är också cooool Fast du e cooolast!
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
23 nov, 2012 21:12 |
|
Knizzlare
Elev |
Ronald Weasley: Niice!
SRY FÖR DE ANDRA KOMPLIMANGERNA JAG MISSAT MEN HAR INTE ORKAT KOLLA MIN MUGGLEPOST MEN JAG VILL ATT NI SKA VETA ATT JAG UPPSKATTAR VERKLIGEN ERA FINA KOMPLIMANGER TILL MIG ♥ ![]()
23 nov, 2012 21:20 |
|
Savi
Elev |
Sista listan kommer nu, var lite mycket där ett tag därför detta tar lite tid. Men nu så kära puffisare (åh vad jag älskar det där ^^)
Savi's fina lista #4 Alicedor, maximilian, Kaajsaa, .:HermioneGranger:., Santi, Snövinge, Simonlack, tomtesnodd, Katla, Elin@, Knizzlare, ninja, Latmask, Danzi, alolova, si_tonks, Celebikai, Åskviggen, Erfa, Eriskay, mitchan, Alhomora, Ron, Ylva, hermione_33, Du, ginny 2!, Fang, Nymfadora Tonks, JosseS, Max No Fear, djurgalen_99, Buddha, GinnyOlivia, twirry, tonks♥, MajPej♥, Minidjuret, IamAK, Tonks-nea1, lollo stenberg, mine, Solkatten, butter, LauraTree, gusten123, Remembrall, siriusblack
23 nov, 2012 21:43 |
|
Fang
Elev |
Savi: Tack!
23 nov, 2012 21:44 |
|
Knizzlare
Elev |
23 nov, 2012 21:44 |
|
Katla
Elev |
Savi fina bebis tack så mycket! ♥
♏︎ 23 nov, 2012 21:45 |
|
Celebikai
Elev |
23 nov, 2012 21:48 |
|
Borttagen
|
Savi du är för snäll!
23 nov, 2012 21:51 |
|
si_tonks
Elev |
23 nov, 2012 22:28 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen