Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Supersökaren: ja, jag pratadde om när mugglar trollkarlen frågade vad killen därborta hette och du svarade .... XD. (eftersom jag inte heller tänker skriva dit namn men dett är ett tjejnammn iaf) Och du verkar också snäll ♥ Jaha xD Det var visst det du sade xD Tack ^^ (Dock vet jag inte vad dem som känner mig tycker xD HAha, nej jag skojade bara) 10 aug, 2012 18:14 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
ol!v!a: känns som att vi har haft kontakt 0_0 men jag känner så många olivia på mugglis...
Erfa: What to say, the great maker of mugglis. Men vi har setts också och du är snäll och flummig Nymfadora Tonks: snyggt namn, kommer dock inte på nån gång då vi pratat linnlovegood: dig har man ju haft kul samtal med Gillar dig och dina glasögon Lea Lovegood: kommer inte på att vi pratat, gillar namnet dock... AlvaRawenclaw: min kära alva du är snäll och kul att prata med, önskar vi kunde träffas cannedcorn: gillar dit namn starkt och vi har nog pratat har dock inga minnen av det men jag är säker på att det var kul Bombarda: dig har man ju haft kul samtal med (tror jag 0_0) Ellie Lovegood: dig har man ju pratat med och dte var kul Klaus: gillar att uggla med dig, har dock hänt alldeles för lite på senaste tiden
10 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2012 18:57 |
|
Allizonzki
Elev |
luna99: En glad, rolig och trevlig tjej. Directioner. Hon blev min nästförsta vän här på mugglis, och har inget emot att hjälpa till.
Hp Luna: En glad, flummig och mysig tjej som är väldigt aktiv i forum. Shaunee: Vi blev vänner rätt nyligen och jag har inte pratat med dig så mycket än. Vi får se till att göra det! Miss_Green: Skapare av 'Dumbledores Armé Stockholm', en glad och trevlig tjej. Skriver roliga inlägg. Bombarda: Hahaha, jag gillar dig. Du är riktigt rolig att prata med. Filifjonkan: Blev kompis med dig idag och har bara pratat pyttelite, tyvärr... vi måste också uggla mer! dillen99: Blev kompis med dig typ 1 min innan jag började skriva detta, å du har inte svarat på min ugglepost än, men jag hoppas att vi ska bli goda vänner x)
10 aug, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Allizonzki: Aw♥ Men gud!! Hur underbar får man vara!!♥♥♥♥
10 aug, 2012 19:06 |
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 19:09 |
|
Borttagen
|
10 aug, 2012 19:11 |
|
Allizonzki
Elev |
10 aug, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥^^
10 aug, 2012 19:16 |
|
Hp Luna
Elev |
10 aug, 2012 19:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen