@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
16 okt, 2011 22:44 |
|
Dini99
Elev |
Jag har studiedag tomorrow
OCH i övermorgon! Just nu ä jag med Linn (linnvendela) "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 16 okt, 2011 22:45 |
|
linnvendela
Elev |
16 okt, 2011 22:45 |
|
whirlwinds
Elev |
har prao imorgon och börjar klockan två ♥♥♥ dock är jag hos min mamma, som bor mitt ute i skogen & som därför måste skjutsa mig in till stan varje morgon innan hon åker till jobbet (eftersom att det inte går skolbussar och sånt dit och eftersom att jag inte kan ta mig in till stan annars), vilket är typ vid sju, så jag får ingen sovmorgon i alla fall....... ffffuuuu
16 okt, 2011 22:48 |
|
superman
Elev |
Skrivet av linnvendela: Yes I care superman: Jag och Dini99 är också lediga i morgon. Bara för att du bryr dig. Kolla hit alla Slytherinare! Förlåt att jag gör lite reklam, men tiden är rätt knapp så det vore kul om ni gav lite reaktion så man kan börja planera http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7336&page=92#forum.php?topic=9390#p440408 16 okt, 2011 23:29 |
|
kinshaw
Elev |
16 okt, 2011 23:34 |
|
Luna 1
Elev |
17 okt, 2011 02:24 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte somna :'(
17 okt, 2011 06:11 |
|
Borttagen
|
Vill sova och har världens jobbigaste dag idag...
Och skrev om min modde-novell till en skräckis så jag nästan skrämde upp mig själv........ So normal. 17 okt, 2011 06:57 |
|
leumas vän
Elev |
17 okt, 2011 07:02 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen