Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Danzi
Elev |
29 nov, 2011 13:20 |
|
Borttagen
|
För några timmar sedan sa jag nåt.. har läst färdigt zazza's ff så kommer inte ihåg nåt annat..
Det senaste jag sa på mugglis var "^this" ... ÖVER: känner jag dig? ZAZZA (My god) VAD DU ÄR LIK NÅN som bor i samma kommun som mig :3 ... jaja off topic igga mig bara 29 nov, 2011 13:30 |
|
Borttagen
|
"Always"
29 nov, 2011 14:19 |
|
EmoCrew
Elev |
"Det vill du ha va?"
![]() 29 nov, 2011 14:27 |
|
adliitam
Elev |
29 nov, 2011 14:30 |
|
Borttagen
|
"Hejdå!"
29 nov, 2011 15:42 |
|
Pixie
Elev |
29 nov, 2011 15:43 |
|
Fenrir
Elev |
29 nov, 2011 15:44 |
|
Fang
Elev |
"Hej då"
29 nov, 2011 15:44 |
|
Borttagen
|
"Vi hörs"
29 nov, 2011 15:51 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen