Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG VILL OCKSÅ GRÅTA!!!
Bara för att jag under så många år velat stänga känslorna inne betyder inte det att jag aldrig ville att de skulle komma tillbaka...♥ 3 nov, 2011 22:22 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG VILL OCKSÅ GRÅTA!!! Bara för att jag under så många år velat stänga känslorna inne betyder inte det att jag aldrig ville att de skulle komma tillbaka...♥ Någon gång kommer dem att komma och då kommer allt att kännas bättre, jag lovar. ![]()
3 nov, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: inte lika sorglig som den första men.... ÅMAJGAAASH.. när George kramar Ron, hans min.. så heartbreaking :'( ♥ http://www.youtube.com/watch?v=BbhDD_PqXwg&feature=related Padfootie omg... asså så sorgligt :'( ♥ Holy crap, länka inte till sådant uhuhu :c Jag gråter när jag ser sånt. OH MY FREDDIE, WHY, WHY?!?! D: ♥ 3 nov, 2011 22:24 |
|
Borttagen
|
Jag är ledsen Pillow, men denna är bara heartbreaking:
http://www.youtube.com/watch?v=LPjatX9pqxQ&feature=related 3 nov, 2011 22:25 |
|
Anapneo
Elev |
3 nov, 2011 22:28 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är ledsen Pillow, men denna är bara heartbreaking: http://www.youtube.com/watch?v=LPjatX9pqxQ&feature=related OMG SLUTA DÖDA MIG!! Det brevet är med i en FF här på mugglis, hon som skriver den översatte det till svenska och till och med då så grät jag sjukt mycket, men det är ingenting emot vad jag gör just nu. ![]()
3 nov, 2011 22:29
Detta inlägg ändrades senast 2011-11- 3 kl. 22:31
|
|
Borttagen
|
Jag hinner inte med så värst mycket heller, jag är fast vid inkorgen för att ta bort alla meddelanden jag får hahha xD 3 nov, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
SÅ JÄVLA HEARTBREAKING!
Ska gå och lägga mig nu, men nu saknar ajg Fred som jag vet inte vad... Tur att han lever i mina fantasier, han ska bannemig ligga och krama mig nu, jag behöver honom...♥ 3 nov, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: Skrivet av Borttagen: Jag är ledsen Pillow, men denna är bara heartbreaking: http://www.youtube.com/watch?v=LPjatX9pqxQ&feature=related OMG SLUTA DÖDA MIG!! Förlåt :c 3 nov, 2011 22:30 |
|
Borttagen
|
huhu... KLARAR INTE MER KLIPP.. *klickar på ett till* huhu hur tänker jag ?! :s
3 nov, 2011 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen