TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller?
5 nov, 2017 17:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna ellerHittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? 5 nov, 2017 17:51 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna eller Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? vad menar du? 5 nov, 2017 17:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: okej skulle inye skriva Jag utan Va Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna eller Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? vad menar du? 5 nov, 2017 19:50 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: okej skulle inye skriva Jag utan Va Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna eller Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? vad menar du? deras regler är bra, vettiga, lätta att följa 5 nov, 2017 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: ohhSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: okej skulle inye skriva Jag utan Va Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna eller Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? vad menar du? deras regler är bra, vettiga, lätta att följa 5 nov, 2017 21:38 |
|
Umiety
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: ohh Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: okej skulle inye skriva Jag utan Va Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Jag står det så i reglerna eller Hittade precis satanismens regler och insåg att det är så jag har levt hela mitt liv. Är man en satanist nu eller? vad menar du? deras regler är bra, vettiga, lätta att följa Jag är lite lätt troende satanist 5 nov, 2017 22:18 |
|
Borttagen
|
Yayayayy får vara hemma imorgon
5 nov, 2017 22:20 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av Borttagen: yay jag ska putsa sadlar o träns o rida o ha sådär jättekul..Yayayayy får vara hemma imorgon
6 nov, 2017 05:36 |
|
catradora
Elev |
7 nov, 2017 06:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen