Gör dina egna HP föremål
Forum > Kreativitet > Gör dina egna HP föremål
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
Åh vad fint med ett pepparkaksHogwarts!
Tänkte göra nattbussen men det blev en variant av Hogsmeade istället SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 18 dec, 2011 17:22 |
|
downtownunicorn
Elev |
För något år sedan gjorde jag också pepparkaks-hogwarts, med hagrids stuga, piskande pilträd och allt. Annars är jag dålig på det här med att vara kreativ!
18 dec, 2011 17:33 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Åh vad fint med ett pepparkaksHogwarts! Tänkte göra nattbussen men det blev en variant av Hogsmeade istället Hur bar du dig åt, om det blev så annorlunda? 18 dec, 2011 17:36 |
|
Gurasu
Elev |
Ni gör så fiiiiina saker
The best stories always lives inside you 18 dec, 2011 19:50 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av grodan-boll: Åh vad fint med ett pepparkaksHogwarts! Tänkte göra nattbussen men det blev en variant av Hogsmeade istället Hur bar du dig åt, om det blev så annorlunda? Nattbussen var orginaltanken, men bestämde att göra Hogsmeade istället ^^ SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 18 dec, 2011 20:08 |
|
arianasnape
Elev |
åå vad kul det skulle vara om man gjorde hela hogwarts!!
18 dec, 2011 20:16
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-18 kl. 20:18
|
|
Luna.Lovegood
Elev |
^okej. Fattar, tror jag...
18 dec, 2011 20:16 |
|
LilyLovegood
Elev |
På tal om Hogwarts, är det någon som gjort Hogwarts som sandslott? Det är kanske inte säsong för det nu men tjaa... man kan väll göra det i snö kanske... Nåja. För några år sedan (ganska många faktiskt...) på ett läger som jag och mina vänner var på så var det en sandslotts-tävling då gjorde vi Hogwarts.
Har ni gjort Hogwarts som sand- eller snöslott någon gång?
"Don't worry. You're just as sane as I am." -Luna Lovegood
19 dec, 2011 17:34 |
|
Ella01
Elev |
Jag vet inte hur man gör. Ingen svarar. Kan du förklara? ✩✩✩ 19 dec, 2011 17:46 |
|
kotte7
Elev |
jag gjorde en kvast som blev ganska fin (men min syster blev sur för jag tog slut på hennes tejp
19 dec, 2011 17:52 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen