Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Mat snart" mumlar jag.
"Vad synd, jag kommer sak a dig vid bordet" viskar han.
16 apr, 2014 00:17
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner bredvid Vanessa.
16 apr, 2014 07:25
|
|
Borttagen
|
"Jag kommer sakna dig med" säger jag.
16 apr, 2014 23:54
|
|
Borttagen
|
Snart serverades maten. Jag tog lite mat.
17 apr, 2014 00:11
|
|
Borttagen
|
Jag reser mig upp och hjälper sen Alex upp.
18 apr, 2014 00:33
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Vanessa. Vanessa log.
-Hihi du har sås runt munnen!, fnittrade hon.
Jag rodnade. Vanessa log och tog upp en servett och torkade mig runt munnen.
18 apr, 2014 00:50
|
|
Borttagen
|
Jag kysser honom på kinden och sen tar han min hand och vi börjar gå mot slottet. Jag känner mig väldigt glad och lycklig, en känsla som jag inte har känt på länge.
18 apr, 2014 00:56
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Vanessa. Vanessa såg på mig. Plötsligt möttes våra läppar. Hennes läppar var mjuka och söta.
18 apr, 2014 00:59
|
|
Borttagen
|
(YEEEES)
Vi går in genom porten och märker att alla verkar vara i stora salen eller uppehållsrummen.
18 apr, 2014 01:16
|
|
Borttagen
|
Våran kyss blev intensivare. Jag slöt ögonen. Efter ett tag slutade den. Jag såg på Vanessa. Jag rodnade. Vanessa log.
18 apr, 2014 01:18
|
Du får inte svara på den här tråden.