Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag höll ut min oskadda hand för att hjälpa honom upp medan tjejerna bakom oss fortfarande slogs.
20 okt, 2013 18:05
|
|
Borttagen
|
Jag tog den och kom upp på fötterna.
20 okt, 2013 18:06
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte lite på axlarna vilket jag inte borde ha gjort eftersom det gjorde jävligt ont. Jag närmade mig Wiis och Junis slagsmål för att försöka hindra dom att döda varandra.
20 okt, 2013 18:12
|
|
Borttagen
|
"Jag kan göra det. Det är mitt fel att du är med den där andra tjejen och det är mitt fel att dom rykte ihop." Sa jag lågt.
20 okt, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Vi gör det tillsammans"
Mumlade jag.
20 okt, 2013 18:14
|
|
Borttagen
|
"Nej verkligen. Stanna. Du är redan nog skadad som du är."
20 okt, 2013 18:16
|
|
Borttagen
|
"Jag överlever. Jag tar Juni"
Mumlade jag.
20 okt, 2013 18:17
|
|
Borttagen
|
"Nej du tar Wee." Sa jag bestämt.
20 okt, 2013 18:18
|
|
Borttagen
|
"Nej, då kommer jag inte överleva."
20 okt, 2013 18:19
|
Du får inte svara på den här tråden.