Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 159 160 161 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag höll ut min oskadda hand för att hjälpa honom upp medan tjejerna bakom oss fortfarande slogs.

20 okt, 2013 18:05

Borttagen

Avatar


Jag tog den och kom upp på fötterna.

20 okt, 2013 18:06

Borttagen

Avatar


"Hur känns det?"

20 okt, 2013 18:08

Borttagen

Avatar


Jag ryckte lite på axlarna vilket jag inte borde ha gjort eftersom det gjorde jävligt ont. Jag närmade mig Wiis och Junis slagsmål för att försöka hindra dom att döda varandra.

20 okt, 2013 18:12

Borttagen

Avatar


"Jag kan göra det. Det är mitt fel att du är med den där andra tjejen och det är mitt fel att dom rykte ihop." Sa jag lågt.

20 okt, 2013 18:14

Borttagen

Avatar


"Vi gör det tillsammans"
Mumlade jag.

20 okt, 2013 18:14

Borttagen

Avatar


"Nej verkligen. Stanna. Du är redan nog skadad som du är."

20 okt, 2013 18:16

Borttagen

Avatar


"Jag överlever. Jag tar Juni"
Mumlade jag.

20 okt, 2013 18:17

Borttagen

Avatar


"Nej du tar Wee." Sa jag bestämt.

20 okt, 2013 18:18

Borttagen

Avatar


"Nej, kommer jag inte överleva."

20 okt, 2013 18:19

1 2 3 ... 159 160 161 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.