Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är vackert, verkligen." säger D'Tan medans han sätter sig ner brevid henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 23:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestra ler och lutar sig mot honom, "Jag är glad att du tycker det. Älskar detta ställe." sa hon mjukt.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 23:13 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Det är fint, jag säger inte emot." svarar han och kramar hennes hand.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 23:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Hon knuffar på honom lätt så han faller ner på gräset och kysser honom sedan liggandes på honom.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 23:25 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan kysser henne djupt och lägger armarna om henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 23:27 |
|
Vildvittra
Elev |
"Det är mycket mysigt....och privat." sa hon och fortsatte att kyssa.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 19 jul, 2013 23:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Mh, det klart det är privat , vi är på holodäcket." mumlar han mellan kyssnabrna, som han besvarar djupt.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 19 jul, 2013 23:42 |
|
Vildvittra
Elev |
"Men det hade ändå inte känts privat om vi hade varit på holodäck fast det kanske hade varit mitt på ett torg." flinar hon lite och ser ner på honom, vad han än sa så var han vacker.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 17:01 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Kanske inte ...men jag skulle inte låta dig säga något sådant på ett torg." mumlar han lite generat.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 20 jul, 2013 20:54 |
|
Vildvittra
Elev |
"Säga vad?" sa Kestra lite oförstående och såg på honom, vad gjorde honom så generad?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2013 21:02 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen