Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D Kolla på förstasidan veckan efter höstlovet? Ehm.. Ska kolla när det är xD Jag är så sjukt dålig på sånt där - hur går man med? EDIT: Hittade Nu har jag skrivit om träffen Den som varit eller den vi pratar om att ha? Haha
29 sep, 2012 20:34 |
|
Noctum
Elev |
OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN
29 sep, 2012 20:36 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Borttagen: jaa jag vill träffas igen snart! Let's planera in något!!! Alltså, jag vet inte hur ni har det men jag har en MASSA i skolan nu och framåt i två veckor skulle jag tro. Men kanske helgen där 13-14? Då är min fotbollsäsong slut också så är inget sånt som kommer ivägen som det gjorde idag Kan vi inte ta en vecka senare? Och du Savi, du är inte medlem på våran sida Är på hajk med mina små scouter då. Men vad sägs som helgen efter höstlovet? Jag menar vi är alla 08or så alla har väl lov v. 44? Då är jag hemkommen och allt ;D Vadå för sida? Haha - sååå lost! ;D Kolla på förstasidan veckan efter höstlovet? Ehm.. Ska kolla när det är xD Jag är så sjukt dålig på sånt där - hur går man med? EDIT: Hittade Nu har jag skrivit om träffen Den som varit eller den vi pratar om att ha? Haha Den som har varit xD Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN Hahaha xD ;; ![]()
29 sep, 2012 20:37 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^
29 sep, 2012 20:38 |
|
ginnyw123
Elev |
29 sep, 2012 20:38 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? ;; ![]()
29 sep, 2012 20:38 |
|
Noctum
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ JAA
29 sep, 2012 20:38 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av ginnyw123: ÅH JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE VART MED PÅ TRÄFFEN IDAG.... Vi bildar vår egen klubb: "Vi som önskar vi varit med..." Sad face
29 sep, 2012 20:39 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av ginnyw123: ÅH JAG ÖNSKAR ATT JAG HADE VART MED PÅ TRÄFFEN IDAG.... Vi bildar vår egen klubb: "Vi som önskar vi varit med..." Sad face Haha ja... xD Aja, kul för de som var med iaf
29 sep, 2012 20:39 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Savi: Skrivet av Noctum: OMG JAG STÅR MED PÅ FÖRSTASIDAN HAah!!! Lyckan som uppstår XD Vet dock precis hur det känns, man känner sig sjukt viktig och typ ascool ^^ Hahaha xD Någon annan som har bilder från träffen? Julia tog några bilder tror jag ![]()
29 sep, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen