Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
BlondaHermione
Elev |
Luigi är smalare :3
Nä men, Mario är snexigare i sin mustasch. Men Lugi hoppar högre, i alla fall I New Super Mario Bros. Luigi ♥
1 okt, 2012 15:25 |
|
Ginny00
Elev |
Mario.
1 okt, 2012 15:29 |
|
amanda1104
Elev |
MARIO
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 okt, 2012 15:45 |
|
ginnyw123
Elev |
1 okt, 2012 15:46 |
|
Borttagen
|
Mario
1 okt, 2012 16:08 |
|
LunaLove<3
Elev |
1 okt, 2012 16:35 |
|
Borttagen
|
Men hallåååååååååååå! D:
Du kan ju inte bara ställa sådana svåra frågor! Mitt svar blir nog Luigi. Utan motivering den här gången. 1 okt, 2012 16:58 |
|
Disenchanted
Elev |
1 okt, 2012 17:32 |
|
Borttagen
|
Det var en svår fråga för mig som inte är någon Mario fantast. Jag tycker att båda dem där bröderna är i princip samma. Men jag väljer Mario pga. att han är den jag känner mest till.
1 okt, 2012 17:37 |
|
Ginny02
Elev |
Jag brukar nog faktiskt ta Luigi
"Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 1 okt, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen