Riket Kanamerin
Forum > Off Topic > Klubbar > Riket Kanamerin
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då åker du in i Azkaban med :O vi kan dela cell Okej, då följer jag med ^^ YAY :-D Så kul vi kommer att få!!!! Ja! Vi festar med dementorerna 9 jul, 2012 11:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då åker du in i Azkaban med :O vi kan dela cell Okej, då följer jag med ^^ YAY :-D Så kul vi kommer att få!!!! Ja! Vi festar med dementorerna Dom är ju läskiga 9 jul, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då åker du in i Azkaban med :O vi kan dela cell Okej, då följer jag med ^^ YAY :-D Så kul vi kommer att få!!!! Ja! Vi festar med dementorerna Dom är ju läskiga Nejdå, inte dem jag känner 9 jul, 2012 11:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Då åker du in i Azkaban med :O vi kan dela cell Okej, då följer jag med ^^ YAY :-D Så kul vi kommer att få!!!! Ja! Vi festar med dementorerna Dom är ju läskiga Nejdå, inte dem jag känner JA :-D Dementorsfest :-D 9 jul, 2012 13:02 |
|
AlexZz
Elev |
9 jul, 2012 13:02 |
|
Borttagen
|
Vet inte men har fått för mig att amerikaner inte är de mest begåvade släktet - om jag får ha en förutfattad mening 9 jul, 2012 13:06 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte men har fått för mig att amerikaner inte är de mest begåvade släktet - om jag får ha en förutfattad mening Nej, jag har också fått för mig det. xD . .
9 jul, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
Är de lite småkorkade eller? xP
9 jul, 2012 13:07 |
|
Borttagen
|
I någon stat i USA får man inte ha samlag på sin egen trädgård, fast man kommer visst undan böter om man har strumpor på sig o.O
Och i någon annan så är det olagligt att binda fast giraffer till lyktstolpar... 9 jul, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
No :O jag som tänkte ha med mig min giraff
9 jul, 2012 13:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen