The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 16:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-28 kl. 16:15
|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: en i min klass puttade mej dialogen här nere jag: aj hon:.. jag: det gjorde ont hon: vem bryr sig annan hon: exakt jag: jag hon: du är ingen Vad elakt av dem! 28 feb, 2012 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: mm är gnsk van det har varit så sen förskolanSkrivet av Borttagen: en i min klass puttade mej dialogen här nere jag: aj hon:.. jag: det gjorde ont hon: vem bryr sig annan hon: exakt jag: jag hon: du är ingen Vad elakt av dem! 28 feb, 2012 16:16 |
|
.:Elise:.
Elev |
28 feb, 2012 16:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: mm är gnsk van det har varit så sen förskolan Skrivet av Borttagen: en i min klass puttade mej dialogen här nere jag: aj hon:.. jag: det gjorde ont hon: vem bryr sig annan hon: exakt jag: jag hon: du är ingen Vad elakt av dem! !? Men... Men... Så kan de väl inte få hålla på så länge?? 28 feb, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna.Lovegood: dom lyssnar inte på lärarna och har bytt skola en gång men det fortsateSkrivet av Borttagen: Skrivet av Luna.Lovegood: mm är gnsk van det har varit så sen förskolan Skrivet av Borttagen: en i min klass puttade mej dialogen här nere jag: aj hon:.. jag: det gjorde ont hon: vem bryr sig annan hon: exakt jag: jag hon: du är ingen Vad elakt av dem! !? Men... Men... Så kan de väl inte få hålla på så länge?? 28 feb, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Men så kan det väl inte fortsätta?
Det är mobbning!!!! 28 feb, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person!
28 feb, 2012 17:25 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: linnlovegood ~ Vad taskigt av dem! Jag tycker du är någon, en jättetrevlig person! Håller med fullständigt på den punkten. Hur trevlig och awsome som helst. 28 feb, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen