J.K Rowling's hemlighet
Forum > Fanfiction > J.K Rowling's hemlighet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
grodan-boll
Elev |
Hon kanske har andra viktigare saker att göra så vi borde inte pressa henne till att skriva.
Fridz - Skriv när du har tid och ork, vi kan faktiskt vänta SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 22 nov, 2011 16:15 |
|
vevve_puff
Elev |
Skrivet av grodan-boll: Hon kanske har andra viktigare saker att göra så vi borde inte pressa henne till att skriva. Fridz - Skriv när du har tid och ork, vi kan faktiskt vänta japp det har du rätt i Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 22 nov, 2011 16:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av grodan-boll: Hon kanske har andra viktigare saker att göra så vi borde inte pressa henne till att skriva. Fridz - Skriv när du har tid och ork, vi kan faktiskt vänta This. 22 nov, 2011 16:16 |
|
Ultramannen
Elev |
Jag kan knappt vänta, men visst
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
22 nov, 2011 16:16 |
|
viktor
Elev |
ja skriv när du har lust
24 nov, 2011 18:52 |
|
Theresia Joanné
Elev |
Mer!
<3 Harry Potter <3 24 nov, 2011 19:41 |
|
Ultramannen
Elev |
MEEEERA!!!! JAG E BEROENDE AV DENNA FANFICTION!!! skriv mer!!
There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
24 nov, 2011 20:06 |
|
Borttagen
|
Sååå himla grymt bra!!!!
24 nov, 2011 20:11 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Åh, jag längtar till nästa del så sjukt mycket.
24 nov, 2011 20:12 |
|
Borttagen
|
Ja det gör vi nog alla, men det är lite irriterande att hela tiden se att tråden har uppdaterats och så är det ett "meeeeeeeeeeer"-inlägg.
So let her take the time she needs 24 nov, 2011 20:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen