Villken mobil?
Forum > Off Topic > Villken mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hannahamanda
Elev |
jag har en vit iphone 4 .
den är okey, gillar funktionerna på den, samtidigt som det vart mycket krångel med den då mitt simkort krånglar osv. 8 jul, 2012 18:06 |
|
PotterHunger
Elev |
Vit Ifåne ( *host *host, nää det där var inte ens kul) Iphone 4.
Läs min profil för info... 8 jul, 2012 18:14 |
|
Magda
Elev |
8 jul, 2012 18:29 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
8 jul, 2012 18:30 |
|
Ida S
Lärare |
Har en iPhone 4s, trivs jättebra med den!
"we live together, and harry does all the cooking." 8 jul, 2012 18:45 |
|
Hedwig the owl
Elev |
8 jul, 2012 18:59 |
|
Bombarda
Elev |
LG p920 3D
Tror jag den heter^^ Kärlek till alla! 24 jul, 2012 23:26 |
|
MoonlightDreams
Elev |
24 jul, 2012 23:33 |
|
Borttagen
|
xperia x10 mini
25 jul, 2012 02:00 |
|
reckless
Elev |
Jag har en typ 300 år gammal Sony Ericsson, gillar den inte alls..
Fick låna den av min pappa när jag tappade min Samsung Galaxy S3 och förhoppningsvis kan jag skaffa en ny mobil snart så jag slipper denhär.. CharmBlood26477 @ Pottermore 25 jul, 2012 02:55 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen