Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
harry puck
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 15:21 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 15:28 |
|
harry puck
Elev |
Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? Varför det?? Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 15:29 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av harry puck: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? Varför det?? För att du är så normal?? ![]() HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 15:30 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? Varför det?? För att du är så normal?? HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall! jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 maj, 2012 16:13 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? Varför det?? För att du är så normal?? HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall! Nä nä, så det är helt plötsligt jag som säger att det är helt okej att mobbas? HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 16:14
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 19:31
|
|
Cara Riddle
Elev |
8 maj, 2012 16:15 |
|
harry puck
Elev |
Kul att du mobbar mig för att jag heter Harry och puck. Hur kul tror du det ärMrs. Riddle?
Kom ihåg att du kan ta en neger från Afrika men aldrig det svarta från en neger! Siegesgeheul! 8 maj, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fredrick: Ok, du har rätt, men du kan väl i alla fall stänga av Caps Lock? Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Mrs. Riddle: Skrivet av harry puck: Skrivet av Fredrick: Skrivet av harry puck: Jag håller med Fredrick om den är fel på någon ska man kunna mobba den men om man är normal är det inte okej att mobba ha ha. det är bra. Liksom om det är en person som är tjock och har stora öron. Då är det klart man mobbar den för det?? Liksom om det är en person som heter harry och puck. Då är det klart man mobbar den för det?? Varför det?? För att du är så normal?? HÖRRE DU DU, börja inte med person angrepp nu! det är förbjudet! du är ju inte så snäll i alla fall! 8 maj, 2012 16:16 |
|
Mrs. Riddle
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Hennes underbara random kommentarer xD särskitl eftersom hon säger dem så normalt xD xD Ni andra: Ni gör mig förvirrad :s HAHAHAHA.. Nee x'D Personen under mig har ingen svans.
8 maj, 2012 16:16 |
Forum > Harry Potter > Vad tycker du är det bästa med Luna Lovegood?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen