Sorgens tider [SV]
Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Japp, men jag tänker inte komma så långt redan i nästa kapitel hahha ;D Men ska jag skriva ur Georges igen? Eller ska jag skriva ur Percys? Har typ hjärnsläpp, för jag har tänkt ut vad folk ska göra, och hända och ska sätta ihop det till ett par kapitel, meen det eviga problemet är vem jag ska börja med..
12 okt, 2011 20:49 |
|
grodan-boll
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: haha xD det är min hemlighet. jag älskar o läsa folks tankar Mästare på legillimering elr? x) SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 12 okt, 2011 20:50 |
|
Cara Riddle
Elev |
jag har ju Voldemort som pappa o Snape som gudfar så självklart
![]()
12 okt, 2011 20:51 |
|
sandralovgood
Elev |
jag har inte set filmen men jag har hört att hon dödar Gergor det är så dålit och jag tyker att hon som dödade Gergor ska fara till askaban
12 okt, 2011 20:54 |
|
Borttagen
|
okej, jag ska skriva ur Angelinas synvinkel när jag kan..
sandralovgood: Aah jag vet, men det var ändå ganska starkt gjort för att visa att krig är onödigt, och att alla inte har ett öde tillsammans, hur mycket de än älskar varandra. Det är det som gör att Harry Potter är väldigt bra. Personer kan dö, som de tydligen inte kan i Twilight -.- Förresten, det är Fred som dör inte George, och det är en HAN som dödar honom.. (om du inte menar författaren då xD) Det var Agustus Rookwood. Jag tror Percy dödade honom efter det att Fred dog.. men jag är inte säker på det.. 12 okt, 2011 21:03 |
|
Cara Riddle
Elev |
ja det hade varit kul o elelr kul o kul men jag intressant och läsa hur hon tar det hela, de var ju ändå tillsammans
![]()
12 okt, 2011 21:05 |
|
Borttagen
|
Ja jag vet, lite väl många, men så är det när det är krig you know </3
Okej kommer ett ganska snabbt och kort kapitel om henne, måste öva liite till på engelskan, som jag har läxa tills imon i xd ____________ Kapitel 22 - Angelina Johnson Det enda jag hörde innan jag brast ut i tårar var när prästen sa hans namn och en introducering av vad begravningen skulle handla om. Jag hade kämpat för att hålla tårarna inne så länge som möjligt. Nu grät jag emot min näsduk, som jag smart nog hade tagit med. Det var så overkligt att Fred var borta. Att just MIN pojkvän var borta, död, föralltid. Jag skulle aldrig kunna krama honom, kyssa hans mjuka läppar eller bara uttala de tre starkaste orden jag visste till honom: Jag älskar dig. Varför kunde ingen obetydlig dött istället? Någon som ingen av dom jag kände gillade. Som Draco Malfoy? Han var ju en dödsätare, eller han hade varit. Som om han och hans föräldrar har ändrat sig. Inom loppet av en timme var sånger sjungda, tal avslutade och det sista som återstod var att följa kistan till platsen, hissa ner den tillsammans med alla andra. Blommor och allt möjligt annat var redan placerade inuti kistan. Vi hade enskilt fått lägga ner de saker vi tagit med oss för att lämna i evigt förvar tillsammans med Freds kropp. Jag hade lämnat ett brev som jag skrivit till Fred precis när han dött, och två röda rosor, som skulle representera oss två, tillsammans för alltid. Jag stod brevid George, när kistan hissades ner. Alla grät, snörvlande hördes lite varstans. Jag själv grät säkert mycket mer än de flesta. När ceremonin var över, stod jag vid hålet ner till kistan, med Fred i. Jag mumlade orden: "Jag älskar dig" om och om igen, tills jag inte orkade röra munnen mer. När jag vände mig om såg jag vem som stod bakom mig. Fred! Han var inte död! Jag kramade om Fred, men såg den svarta kostymen. Jag hade gjort samma misstag igen! Jag är helt galen som faktiskt trodde på det igen.. 12 okt, 2011 21:22 |
|
Cara Riddle
Elev |
lika bra som vanligt ♥ jag tkr så synd om henne (O Draco skulle inte heller ha dött! Harry kunde ha dött xd) o jag älskar att hon tar George för Fred :p lycka till med läxan ♥
![]()
12 okt, 2011 21:29 |
|
Borttagen
|
Tack ♥
så det tycker du inte? Ja det skulle va coolt om Harry ba dog när Voldemort avada kedavra honom, så kommer Neville där och nyss dödat Nagini: Nu ska jag allt döda dig! >8D och hugger Gryffindor svärdet genom Voldemorts kropp 12 okt, 2011 21:34 |
|
MissFniss
Elev |
12 okt, 2011 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen