1 september!!!!
Forum > Harry Potter > 1 september!!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
livan98
Elev |
men bara väntar på ett brev varje dag
lumus mxima och prefecticus tortalus 2 sep, 2011 13:23 |
|
Danzi
Elev |
Årets första skoldag på Hogwarts är nu över och det blev en riktigt lyckad dag.
Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskapsrum och spelar Trollkarls schack ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
2 sep, 2011 16:46 |
|
Borttagen
|
Yoho. Dem första skoldagen äger. Jag har blivit favoriserad på Försvar mot svartkonster och Örtlära.
2 sep, 2011 16:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Danzi: Årets första skoldag på Hogwarts är nu över och det blev en riktigt lyckad dag. Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskapsrum och spelar Trollkarls schack Jag har precis gjort klart en uppsats om vampyrer 2 sep, 2011 17:24 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Danzi: Årets första skoldag på Hogwarts är nu över och det blev en riktigt lyckad dag. Nu sitter jag i Hufflepuffs sällskapsrum och spelar Trollkarls schack Jag har precis gjort klart en uppsats om vampyrer Ååååhh, DEN ja, jag GLÖMDE den... kilar iväg till biblioteket och läser på lite och vitlökens effekt på vampyrer, byyeee ![]()
2 sep, 2011 17:35 |
|
piuu
Elev |
2 sep, 2011 17:38 |
|
Cinnamonagouti
Elev |
Har inte fått så mycket läxor, bara en kort översättning i forntida runskrift tills på onsdag som jag håller på med nu (bäst att börja i tid), och i trolldryckskonst ska jag skriva om Golpalotts tredje lag och hur man kan avända sig av den, ska vara klart på torsdag. Annars har jag haft lektion i trollformellära och trollkonsthistoria, men fick inga läxor där!
All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost; the old that is strong does not wither, deep roots are not reached by the frost. 2 sep, 2011 17:42 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av whirlwinds: jag kan inte ens låtsas att jag åker till hogwarts, jag cyklar till skolan....... fml word. 2 sep, 2011 17:47 |
|
Danzi
Elev |
Dags att ta itu med läxorna jag fått idag då, och jag måste skriva minst 4 sidor om hinkypunkar tills nästa Fredag.. ahhg..
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
2 sep, 2011 18:45 |
|
Protego
Elev |
VART ÄR MITT BREV?
det måste kommit bort i posten... funderar på att gå dit å klaga, dom har gjort mig försenad till skolan! D:
2 sep, 2011 19:18 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen