I can´t forget...
Forum > Fanfiction > I can´t forget...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jullanbrullan19
Elev |
Kapitel 17
Jag vaknade mycket spändare denna morgon. Jag tog på mi mina kläder och gick till stora salen för att äta frukost. När jag kom in i salen kom Draco rusande mot mig. Jag kysste honom och visade mitt halsband. Han log och vi satt oss ner vid våra elevhemsbord. Vi tittade på varandra hela frukosten. Vi märkte även båda att Pancy var argare en vanligt, men låtsades inte om det. Efter frukosten fick vi varandras nummer innan vi åter ien skildes åt. "0768675430!" sa Draco medans jag knappade in hans nummer. "Och ditt är..." sa han när jag sedan var klar. "0706655874!" sa jag log. Sedan skildes vi åt. Under lektionen satt vi i smyg och smsade till varandra. Det kändes bra att inte släppa kontakten. Draco ---> Hermione Hej älskling! Hermione ---> Draco Heeej ♥ ♥ Draco ---> Hermione Älskar dig....♥ Hermione ---> Draco Älskar dig 10000000 gånger mer! ♥ ♥ Draco ---> Hermione Tror jag inte på!!! Älskar dig dubbelt så mkt ♥ Hermione ---> Draco ♥ ♥ ♥ ♥ Efter lektionen träffades vi än en gång. Men inte så länge. Jag började om 10 minuter och han 5. Jag förstod i slutet av dagen att Pancy hade spionerat på oss hela dagen pågrund att några av hennes svarta hårstrån hade tappats exakt samma väg vi gick. Ledsen att den blev lite kort. Kommer mer lite senare 23 september <3 6 sep, 2011 15:46 |
|
marraboo98
Elev |
jätte bra!
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 6 sep, 2011 15:49 |
|
Bombarda
Elev |
super! meer♥
Kärlek till alla! 6 sep, 2011 16:04 |
|
Borttagen
|
såå braa meeer!!!
6 sep, 2011 16:12 |
|
Jullan
Elev |
Meeeeeer!!!!
6 sep, 2011 16:41 |
|
Issa_99
Elev |
meeeeeeeeer snälla ♥ I LOVE THIS !!!
♥Veronica Maggio♥Timbuktu♥ 6 sep, 2011 16:45 |
|
marraboo98
Elev |
♥ ♥ ♥
me to ♥ ♥ ♥ läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 6 sep, 2011 16:51 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Tack för alla fna komentarer! Blir supermega glad!!
___________________________________- Kapitel 18 Draco och jag hade bara en lektion kvar för dagen. Vi båda hade mugglarstudier...tillsammans! Det var jättekul. Vi satt brevid varandra i klassrummet och pratade om hur mycket vi gillade varandra på halva lektionen. Andra halvan jobbade vi tillsammans. Det var riktigt kul när jag kunde alla frågor eftersom jag var mugglare själv. Efter skoldagen fick jag följa med Draco ner till fängelsehålorna, Slytherins sällskapsrum. Rummet var mycket annorlundare en vårat. Dom hade väggar och möbler i grönt. Det var mycket mysigt där inne. Mycket mindre liv än mitt sällskapsrum med alla fester och sånt. Det var inte längre roligt att vara i Gryffindors sällskapsrum. Efter att jag och Ginny "Gjort slut", så uppför hon sig inte lika ordentligt längre. Jag hade aldrig sätt denna sida av henne, utan mig. I en soffa satt Pancy som vände blicken mot oss när vi anlände i rummet. I en annan soffa satt Crabbe och Goyle som direkt ställde sig upp och hälsade på Draco. "Detta är Hermione!" sa han och tittade på mig när Crabbe och Goyle hälsat klart. "Vad gör smuttsskallen här?" sa Crabbe och tittade på Draco som om han gjorde rätt att säga så. Han vart tydligen förvånad över att Draco inte log denna gång utan att han såg arg ut. "Säg inte så om Hermione!" röt han och kysste mig för att visa att han verkligen älskade mig. Crabbe såg plötsligt förvånad ut och tittade sedan på lika förvånade Goyle. "Det kan inte vara möjligt..." hörde jag Goyle säga lite tyst från soffan där han satt. 23 september <3 6 sep, 2011 18:44
Detta inlägg ändrades senast 2011-09- 6 kl. 19:36
|
|
marraboo98
Elev |
haha jooo det kan va möjligt MEEEEEER!
läs gärna min FF http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7948&page=6#p375115 handlar om Mione som blir kär i Draco 6 sep, 2011 18:47 |
|
Bombarda
Elev |
Jätte bra kapitel!
Kärlek till alla! 6 sep, 2011 19:02 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen