If the stars keep shining [Sv]
Forum > Fanfiction > If the stars keep shining [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Naaaaw, så sött! Jag har suttit och bara väntat på att detta ska hända! Och nu fick jag en jättesöt bild i Huvudet när man bara set två omslingrade par i siluetter!♥
Jaha. 26 aug, 2011 19:38 |
|
Borttagen
|
♥♥♥♥
26 aug, 2011 19:39 |
|
Theresia Joanné
Elev |
Naaw, vad gulligt! Meer
<3 Harry Potter <3 26 aug, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
Det var bra, men det var konstigt att dom friade när dom var 17?
26 aug, 2011 19:47 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var bra, men det var konstigt att dom friade när dom var 17? Men det är ju typ samma sak som att fria när man är 18 här i mugglarvärlden. Trollkarlar och häxor blir ju myndiga vid 17 års ålder. Men jag håller med om att de är unga. Och Ginny är förresten bara 16... Jaha. 26 aug, 2011 19:51 |
|
lillalollo
Elev |
Okej:
1. Jag måste få lite flyt på berättelsen. Det måste hände något. 2. Vill ni att vi ska säga att det gått typ ett år eller? "Hogwarts will always be there to welcome you home" - J.K Rowling 26 aug, 2011 19:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lillalollo: Okej: 1. Jag måste få lite flyt på berättelsen. Det måste hände något. 2. Vill ni att vi ska säga att det gått typ ett år eller? din berättelse, du bestämmer! den är awesome hur du än gör! 26 aug, 2011 19:55 |
|
Ginny02
Elev |
Skrivet av Borttagen: Romantiskt ♥ Håller med!!!! Skrivet av linnvendela: jag med och så står de i siluett mot en orange röd solnedgång!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥Naaaaw, så sött! Jag har suttit och bara väntat på att detta ska hända! Och nu fick jag en jättesöt bild i Huvudet när man bara set två omslingrade par i siluetter!♥ "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 26 aug, 2011 19:55 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av lillalollo: Okej: 1. Jag måste få lite flyt på berättelsen. Det måste hände något. 2. Vill ni att vi ska säga att det gått typ ett år eller? Nej! Ändra inte! Vi sa inte att det var fel, vi sa bara att de var lite unga! Jaha. 26 aug, 2011 19:56 |
|
jullanbrullan19
Elev |
Skrivet av lillalollo: Okej: 1. Jag måste få lite flyt på berättelsen. Det måste hände något. 2. Vill ni att vi ska säga att det gått typ ett år eller? Nej, nej, ändra inte. Det var jättebra! Jag tyckte det var spännande och kul att dom friade! Bara bra! 23 september <3 26 aug, 2011 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen