F.I.S.A. Skåne
Forum > Off Topic > F.I.S.A. Skåne
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin@
Elev |
Du får vara awesome nästa gång ;>
5 okt, 2011 19:06 |
|
Minidjuret
Elev |
D:
Nu blev jag ledsen. Ska någon göra i ordning 15-20 frågor till träffen? 5 okt, 2011 19:17 |
|
Elin@
Elev |
Du kan göra det, för det är ett jobb för en awesome männsika 8D
5 okt, 2011 19:21 |
|
Minidjuret
Elev |
Haha, ska försöka hinna med det
Nu ska jag överföra bilder till datorn, så alla blir nöjda och glada^^ 5 okt, 2011 19:31 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
Att vara elever låter bra, fast det är kanske inte RIKTIGT lika kreativt. Hoppas att jag hinner göra färdigt min kappa. o_o Vi får höra vad de andra säger. C:
EDIT: JAAAAAA BILDER
5 okt, 2011 20:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minidjuret: Då kan jag ju träffa hälften vid stadsbiblioteket igen! Dit kom ni ju. My, du tyckte att det skulle var jobbigt och du sa att alla kom ju typ från centralen och hittar dit. Jag tycker det verkar enklare om vi gör som förra gången Men jag vill nog inte dela på mig, det blev förvirrande! Kan inte alla bara samlas på centralen, jag tycker det verkar mycket enklare. xD Och förra gången var det några som först trodde man skulle vara vid pressbyrån där inne eftersom att de hittade den pressbyrån först... Så när de sa det trodde jag att typ fem pers skulle stå där inne och vänta. e___e Lite sådär att ha koll på två ställen som ligger en bra bit ifrån varandra samtidigt. 5 okt, 2011 20:38 |
|
Elin@
Elev |
^ Kan inte ALLA träffas vid stadsbiblioteket?
Jag kan inte hitta alls i Malmö, så för mig är det lättare! 5 okt, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: ^ Kan inte ALLA träffas vid stadsbiblioteket? Jag kan inte hitta alls i Malmö, så för mig är det lättare! Men det finns ju folk som inte hittar dit... XD Kan du inte åka direkt till Centralen? :c 5 okt, 2011 20:50 |
|
Elin@
Elev |
MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN!
Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O 5 okt, 2011 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elin@: MEN JAG VET INTE VAR VI SKA TRÄFFAS PÅ CENTRALEN! Jag kan inte ens komma ihåg sista gången jag var där... O.O Okej... :c Men då får vi väl dela på oss igen då. -.- 5 okt, 2011 21:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen