SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Youknoowme
Elev |
21 aug, 2011 12:18 |
|
Borttagen
|
jag vill verkligen inte gå. min skola är typ helt ny, så alla som jobbar där är ju helt borta, dom vet ju inte ens hur man ska sköta en skola. jag gick med i elevrådet för att sätta fart på saker och ting men det funkade inte direkt. vi satt i 20 minuter och diskuterade vilken storlek vi skulle ha på fotbollsmålen som vi inte ens får ha eftersom vi inte har en skolgård. men iallafall. jag är rätt så säker på att mina år i den här skolan kommer vara ett helvete, så jag ser inte direkt fram emot det xD
21 aug, 2011 12:23 |
|
celina
Elev |
21 aug, 2011 12:24 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av melindaa: en dag kvar tills jag ska gå med skolan på cirkus.. -.- hur jäkla tråkigt som helst! vill sova istället. Hatar att jag måste vakna upp klockan 6 . OMG att VAKNA sex är inte så farligt, jag måste ÅKA sex! jag hatar busstrafiken här! -.-
21 aug, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
Jag börjar skolan imorgon. Det känns ju.. kul..
blää jag orkar inte 21 aug, 2011 13:27 |
|
Borttagen
|
VILL NI VETA EN ROLIG SAK? MIN SKOLA HAR BRUNNIT TVÅ GÅNGER, HAHA
21 aug, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
I Morse så vägrade jag att gå upp då tanken:
Bara två sovmorgonar kvar Slog mig, blev ganska deppig. Skolmat, uppsatser, tanken på att behöva pallra sig till en bunker, projektarbete genom att skapa och avveckla ett företag. Nej tack. </3 21 aug, 2011 13:32 |
|
Borttagen
|
^ börjar du på tisdag? :o
21 aug, 2011 13:34 |
|
Elley
Elev |
Alla snackar om hur tidgt de börjar... jag börjar inte förrän 8.40 x)
http://nouw.com/ellenfelixson/
21 aug, 2011 13:34 |
|
Borttagen
|
^ Jag börjar vid 12.. haha. Den enda bra saken med skolstarten :c
21 aug, 2011 13:35 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen