Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

SKOLAN <3

Forum > Off Topic > SKOLAN <3

1 2 3 ... 15 16 17 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Youknoowme
Elev

Avatar


Imorn slutar jag 4 ._.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_lfjhcv55st1qdwo4to1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2Fmqpgsb1%2FA84lopig3%2F1.gif

21 aug, 2011 12:18

Borttagen

Avatar


jag vill verkligen inte gå. min skola är typ helt ny, så alla som jobbar där är ju helt borta, dom vet ju inte ens hur man ska sköta en skola. jag gick med i elevrådet för att sätta fart på saker och ting men det funkade inte direkt. vi satt i 20 minuter och diskuterade vilken storlek vi skulle ha på fotbollsmålen som vi inte ens får ha eftersom vi inte har en skolgård. men iallafall. jag är rätt så säker på att mina år i den här skolan kommer vara ett helvete, så jag ser inte direkt fram emot det xD

21 aug, 2011 12:23

celina
Elev

Avatar


21 aug, 2011 12:24

Ginnyy
Elev

Avatar


Skrivet av melindaa:
en dag kvar tills jag ska gå med skolan på cirkus.. -.-
hur jäkla tråkigt som helst! vill sova istället.
Hatar att jag måste vakna upp klockan 6 .

OMG att VAKNA sex är inte så farligt, jag måste ÅKA sex! jag hatar busstrafiken här! -.-

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m22rjwSRDh1r2n26zo1_500.gif

21 aug, 2011 12:27

Borttagen

Avatar


Jag börjar skolan imorgon. Det känns ju.. kul..

blää jag orkar inte

21 aug, 2011 13:27

Borttagen

Avatar


VILL NI VETA EN ROLIG SAK? MIN SKOLA HAR BRUNNIT TVÅ GÅNGER, HAHA

21 aug, 2011 13:31

Borttagen

Avatar


I Morse så vägrade jag att gå upp då tanken:
Bara två sovmorgonar kvar

Slog mig, blev ganska deppig.

Skolmat, uppsatser, tanken på att behöva pallra sig till en bunker, projektarbete genom att skapa och avveckla ett företag. Nej tack. </3

21 aug, 2011 13:32

Borttagen

Avatar


^ börjar du på tisdag? :o

21 aug, 2011 13:34

Elley
Elev

Avatar


Alla snackar om hur tidgt de börjar... jag börjar inte förrän 8.40 x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

21 aug, 2011 13:34

Borttagen

Avatar


^ Jag börjar vid 12.. haha. Den enda bra saken med skolstarten :c

21 aug, 2011 13:35

1 2 3 ... 15 16 17 ... 29 30 31

Forum > Off Topic > SKOLAN <3

Du får inte svara på den här tråden.