Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arvwen
Elev |
Mörkrets herre. Ingen hade ju vågat mobba ungarna.
11 aug, 2011 11:51 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hehehe, håller med, men jag skulle nt vilja va ihop med honom, men det där med ungarna var ju an bra ide..hehe
We never go out of style <3 11 aug, 2011 12:02 |
|
Arvwen
Elev |
Fast hade velat ha honom när han var på toppen av sin karriär så att säga. Massa makt, även om han inte delar med sig, så kan jag ju ändå utnyttja situationen med att alla gör som jag vill med risk för att jag annars skvallrar för min man.
Sen som sagt det där med ungarna. Dessutom tror jag att han är väldigt duktig på att, hum, låt oss säga fullborda äktenskapet. 11 aug, 2011 12:10 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
hehe
We never go out of style <3 11 aug, 2011 12:18 |
|
Dramione
Elev |
11 aug, 2011 12:20 |
|
Dracolina
Elev |
11 aug, 2011 12:37 |
|
ginny_ginny
Elev |
11 aug, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
Draco♥
11 aug, 2011 13:28 |
|
Hogsmid
Elev |
Draco!
I'm just a normal human being. Ha! Just kiddin I'm a pig :) 11 aug, 2011 13:30 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Oj, här var det många Draco, hehe
We never go out of style <3 12 aug, 2011 18:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen