Hp på svenska
Forum > Harry Potter > Hp på svenska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
17 jan, 2012 15:29 |
|
Olivizza
Elev |
Jag kan verkligen inte se Hp när de snackar svenska, deras riktiga röster är finast
"Jag hoppas ni är nöjda med er själva. Vi kunde ha blivit dödade allihop - eller ännu värre, blivit relegerade." 17 jan, 2012 16:10 |
|
Quidditchspelaren
Elev |
17 jan, 2012 16:18 |
|
liuns
Elev |
Tycker ABSOLUT inte om Harry Potter det känns inte riktigt som Harry Potter.
21 jan, 2012 14:27 |
|
Carneol
Elev |
Har aldrig varit ett fan av dubbat, enbart när det gäller tecknat!
21 jan, 2012 14:34 |
|
Borttagen
|
Det går inte att se dom på svenska..
21 jan, 2012 14:42 |
|
onlyoliviaa
Elev |
Låter lite skumt, jag har sett de på svenska med min 7 åriga lillasyster. Men jag har också lyssnat på de svenska ljudböckerna med henne och det är ... VÄRRE
21 jan, 2012 15:43 |
|
Hermione Granger!<3
Elev |
det låter liksom helt fel.. jag hatar at se filmerna på svenska!!♥♥♥
HERMIONE FOREVER!!!!<3<3<3<3<3<3<3
21 jan, 2012 16:28 |
|
LeonaGoodness
Elev |
klart att de är bättre på engelska men jag har inte ens sett alla på engelska eftersom min lillasyster inte typ förstår något annars! Men Harry Potter är ju ändå ALLTID bäst!!!
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 21 jan, 2012 16:38 |
|
amie
Elev |
har sett början på hen hp film på svenska och jag ska aldrig göra det igen
stolt medlem i TGL 21 jan, 2012 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen