Kyss mej Harry! [SV] PG-13
Forum > Fanfiction > Kyss mej Harry! [SV] PG-13
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ebbad
Elev |
6 aug, 2011 08:00 |
|
Bombarda
Elev |
mer !
Kärlek till alla! 6 aug, 2011 11:50 |
|
JuliaE
Elev |
Här kommer mer
Och tack för sällskapet här i forumet i går mine och MoonChiild ni är sjukt roliga x'D ♥ Kapitel 15 ----------------------- Då såg jag det, det var Harry! Jag hade inte pratat med honom sen i början av det här året, och hade bara sett han i korridoren ett fåtal gånger. Han gick med några ostadiga steg fram till mig och satte sig på stolen bredvid mig. -Heej, Är det här din uggla? Jag kollade på honom och log. -Hej, Jaa det är det Hedwig heter hon. Han kollade på ugglan och strök den över fjädrarna. Ugglan kände tydligen Harry's närvaro så hon hoppade över i hans knä, jag skrattade lite lätt och han med. -Men vad var det du vill? Eller var det inte du som skickade brevet? Jag kollade med nyfiken blick på honom. -Joo... det var jag men jag tänkte att vi kanske kunde prata om det som hände vid sjön i början av året.... Han sänkte blicken och jag såg att hans kinder blev röda. -Jaha... Det kan vi väl, vad är det du vill vete om det? Jag försökte låta stadig på rösten men den svek mig lite. Vad ville han prata om? Vad hade jag nu gjort? Jo! Just ja! Jag kysste honom sen sprang iväg hur dum får jag vara egentligen! -Alltså den där kyssen betydde den nånting för dig? Han kollade upp på mig och hans kinder var blossande röda. Eftersom jag kysste honom, så måste den ju gjort det, eller hur?? -Jaa det gjorde den väl, om jag ska vara ärlig så kommer jag inte riktigt ihåg, det var ju så länge sen. Jag kände att mina kinder blev allt mer röda efter varje ord jag sa. -Men då kan vi ju kanske göra om det? Alltså så du kommer ihåg menar jag? Han log lite, och jag såg att hans ögon glittrade av nyfikenhet. -Jaa... Det kan vi väl, Jag log och skrattade lite lätt. Våra huvuden rördes sakta mot varandra, men det kändes som om vi aldrig kom fram. När våra läppar möttes kände jag alla känslorna för Harry komma tillbaka. Kyssen var inte så intensiv men lång och långsam. Jag kände hur hans han kramade om min midja och min händer sökte sig upp runt hans nacke, en utav mina händer var i hans svarta helt perfekta hår och jag kände hur värmen steg inom mig. Efter en stund drog jag mig ur och hans släppte mig lite generat. -Så? Ska jag svara på din fråga nu? Jag tittade och log lite busigt mot honom. -Hahah, ja gärna! Han skrattade lite lätt och ett leende kröp fram på hans läppar. -Okej, helt ärligt så....... -------------------------- Vill ni ha mer ;3??
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 12:21 |
|
Borttagen
|
MEEEEEER!! så suuuper mega braaa!
Julia(Fred)Weasley, jag är alltid här och flummar! 6 aug, 2011 12:24 |
|
JuliaE
Elev |
Skrivet av Borttagen: MEEEEEER!! så suuuper mega braaa! Julia(Fred)Weasley, jag är alltid här och flummar! Kommer nog mer senare i dag Fast nu ska jag läsa min HP bok :3 Bra! Flumma på
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 12:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av JuliaE: Skrivet av Borttagen: MEEEEEER!! så suuuper mega braaa! Julia(Fred)Weasley, jag är alltid här och flummar! Kommer nog mer senare i dag Fast nu ska jag läsa min HP bok :3 Bra! Flumma på yeeeeaay 6 aug, 2011 12:32 |
|
AliceLongbottom.
Elev |
MEEEEEEEER!
/ Neville Langballe. 6 aug, 2011 13:09 |
|
mine
Elev |
6 aug, 2011 15:08 |
|
JuliaE
Elev |
Jaa men boken är ju så grymt bra Synd att du inte hittade den D:!
(C) Läs gärna min FF!
En fjärdedels vilie [SV]
6 aug, 2011 15:09 |
|
mine
Elev |
Ha jag får läsa 6,7,1,2 eller 5 istället :] Men vet du i vilken bok hermione skapade gruppen F.I.S.A ? ha vill läsa den boken men vet inte vilken det är D: 6 aug, 2011 15:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen