Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
expelliarmus
Elev |
^ Nope, har inte sett den. Men vill!
Jag ska hedra Jo & Harry litegrann bara för att det är deras födelsedag. Ska se DH pt2 idag igen
31 jul, 2011 13:33 |
|
Jossi
Elev |
31 jul, 2011 13:34 |
|
hyperion
Elev |
31 jul, 2011 13:38 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av hyperion: snape snape severus snape... DUMBLEDORE. Ron, Ron, Ron Weasley Ron, Ron, Ron Weasley 31 jul, 2011 13:40 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av hyperion: snape snape severus snape... DUMBLEDORE. Ron, Ron, Ron Weasley Ron, Ron, Ron Weasley HARRY POTTER HARRY POTTER ![]()
31 jul, 2011 13:40 |
|
expelliarmus
Elev |
31 jul, 2011 13:42 |
|
hyperion
Elev |
31 jul, 2011 13:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Åh på premiären innan det började sjöng ena sidan "Snape, Snape, Severus Snape" och de på den andra sidan brast ut "DUMBLEDORE" - åh sådär sjöng vi jättelänge. Och när Alan Rickman kom så sjöng ALLA "Snape, Snape, Severus Snape" - så jävla FINT
31 jul, 2011 14:03 |
|
tomtesnodd
Elev |
"The woods are lovely, dark and deep
But I have promises to keep, And miles to go before I sleep, And miles to go before I sleep." - Robert Frost "It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities" 31 jul, 2011 14:20 |
|
Riddiculus
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av hyperion: snape snape severus snape... DUMBLEDORE. Ron, Ron, Ron Weasley Ron, Ron, Ron Weasley HARRY POTTER HARRY POTTER BOOOOOOOOOOOOOOOOOOM Voldemort, voldemort, voldie, voldie, voldemooort. 31 jul, 2011 21:20 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen