Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
Forum > Fanfiction > Harry Potter Draco Malfoy <3 [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahahahhaha xD Mer ;D
25 jul, 2011 23:22 |
|
djurgalen_99
Elev |
meer!! Eller e den slut?
E det bara jag som ser Voldemort som i AVPM?? 26 jul, 2011 15:00 |
|
Borttagen
|
Kapitel 27
Harrys synvinkel Harry hade väldigt svårt att somna den natten, han tänkte på det Draco hade sagt vid sjön om att Voldermort hade stora planer för honom. Han bett sig i läppen och kollade upp i sänghimlen, han önskade att Draco kunde berätta vad det var för planer. Men han hade bara sagt att han inte ville utsätta Harry för mer fara än vad han redan var utsatt för, Harry kunden inte sova på hela natten det var nått Draco viste som han inte berättade för Harry men vad var det? Dracos synvinkel Draco låg på sida i sängen men han sovinte, han viste att han hade svikit Harry genom att inget berätta. Och han förstod att Harry var livrädd för att Draco skulle lämna honom eller liknande, men Draco skulle hellre dö än att tvingas lämna Harry för alltid för något som Voldermort sa att han skulle göra. - Du kommer förstå den dag allt sätts i rullning. Sa han till sig själv, precis som om Harry hade suttit på hans sängkant, Draco viste inte exakt vad han skulle göra under nästa år det skulle han tydligen få veta under sommaren. Harry och Dracos synvinkel Harry och Draco hade tagit en egen kupé just för att få vara ensama, men också kunna få prata ostört med varandra. - Draco snälla säg mig vad är det voldermort planerar? Sa Harry och kollade så gott som bedjande på Draco där han satt mitt i mot. - Jag kan inte för jag vet det inte äns själv än. Sa han och mötte Harrys blick. - Jag är verkligen ledsen men jag vet inte än. Han kollade ut genom fönstret och suckade. Det Draco fruktade var att han skulle få uppgiften att döda Harry 26 jul, 2011 15:47 |
|
mellanrum
Elev |
26 jul, 2011 16:56 |
|
Borttagen
|
Braaaavooo
26 jul, 2011 17:28 |
|
Borttagen
|
bravoooooohooo
26 jul, 2011 17:50 |
|
Stranger
Elev |
MER
26 jul, 2011 18:03 |
|
Lolo1337
Elev |
OOH Mer!! den är jättebra!
Every step I take, every move I make, Every single day, everytime I pray, I'll be missing You. Thinking of the Day, when you went away, What a life to take, what a bond to break, I'll be missing You <3 26 jul, 2011 18:32 |
|
EmilySwann
Elev |
26 jul, 2011 22:49 |
|
Bellow
Elev |
hahah! älskar er som skriver såna heraaa berättelser..!!!!!!! så kul! xD
Join The Dark Side. NOW! ♆ 26 jul, 2011 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen