[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Hur är det med henne?" frågade Kim och tittade upp på Alex.
18 nov, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" Hon är superorolig för dig och hon är i chock" sa Alex.
18 nov, 2015 20:34
|
|
Borttagen
|
Kim nickade lite och gnuggade sig om ögonen.
"Skulle hon komma hit snart?" frågade han.
18 nov, 2015 22:08
|
|
Borttagen
|
" hon tror hon kommer hit men hon ska bara göra en sak för sin bror" sa Alex.
19 nov, 2015 06:53
|
|
Borttagen
|
Kim nickade och lutade huvudet mot kudden.
"Okej.." svarade han.
"Ska jag hämta något att dricka eller äta åt dig?" frågade Isabella och tittade på honom.
"Ett glas med vatten vore bra" svarade Kim och log mot henne. Isa nickade lite och gick ut ur hans rum.
19 nov, 2015 09:50
|
|
Borttagen
|
Alex satt kvar och kollade på Kim.
Lexi kom in i rummet och kollade på Kim.
" hur mår du?" Frågade hon och satte sig ner bredvid honom.
19 nov, 2015 10:03
|
|
Borttagen
|
Isabella hämtade ett glas med kallt vatten och gick sedan tillbaka till rummet.
"Jorå.. aldrig mått bättre" svarade Kim ironiskt med ett litet leende.
19 nov, 2015 10:06
|
|
Borttagen
|
Lexi fick ett litet leende på läpparna.
Alex kollade på Isabella och log till.
19 nov, 2015 10:21
|
|
Borttagen
|
Isabella ställde glaset på bordet och Kim log tacksamt mot henne. Isabella tittade mot Lexi och log lite, hon hade kommit tillbaka.
19 nov, 2015 10:42
|
|
Borttagen
|
19 nov, 2015 11:09
|
Du får inte svara på den här tråden.