Umgås med en karaktär för en dag
Forum > Harry Potter > Umgås med en karaktär för en dag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
emeper
Elev |
Draco, haha vi skulle bara chilla galet!! Eller Zabini
Läs min fanfic ;) http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=4282&page=31#forum.php?topic=4282&page=1 Eller fanfiction.net/s/8036811/1 27 aug, 2011 00:08 |
|
when i get married, said fred
Elev |
Draco, självklart. Han är så härligt dryg ♥ Snape skulle vara jävligt nice också. Snape är typ... bäst.
![]() 'When I get married,' said Fred, tugging at the collar of his own robes, 'I wont be bothering with any of this nonsense. You can all wear what you want, and I'll put a full Body-Bind Curse on Mum until it's all over' 27 aug, 2011 02:14 |
|
Ginny00
Elev |
Jag behöver inte ens fundera en millisekund innan jag väljer Ginny.
27 aug, 2011 10:22 |
|
IamAK
Elev |
åh, svår fråga. trion tror jag, och med dom skulle man smyga runt på slottet och hamna i trubbel xD eller fred och george, vad man än gör med dom så blir det nog kul
27 aug, 2011 11:25 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Hmmm, jag skulle vilja vara med alla, men om jag tvunget skulle välja så har jag tre stycken: Dobby, Weasley's och trion (Harry, Ron, Hermione)
We never go out of style <3 27 aug, 2011 13:21 |
|
Borttagen
|
Draco..
27 aug, 2011 15:14 |
|
Borttagen
|
man undrar ju vad folk skulle hitta på med dom dom valt att träffa.. som tillexempel draco?
27 aug, 2011 16:38 |
|
Kately
Elev |
27 aug, 2011 16:57 |
|
Borttagen
|
Typ fred, Geroge eller Luna tror jag =)
27 aug, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
Luna eller Wealeys, Dumbledore, kanske Hermoinem eller Hagrid! Tonks! Åhhh! det e så svårt att välja en!!!!!!
27 aug, 2011 20:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen