[PRS] luna_rav och Kaninis
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS] luna_rav och Kaninis
|
Borttagen
|
"Din lillebror var två va?" frågade Johanna och tittade på henne.
"Är du?" frågade Simon en aning förvånat, han hade inte tänkt på det innan.
6 nov, 2015 21:51
|
|
Borttagen
|
" Ja han är 2" sa Meg och kollade på henne.
" Eller han är min halvbror" sa hon.
" Japp" sa Joe.
6 nov, 2015 21:52
|
|
Borttagen
|
Johanna nickade.
"Vad heter han?" frågade hon.
"Nu när jag tänker efter brukar hon alltid rodna när du är nära henne." sa Simon med ett litet flin.
6 nov, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
" Lucas" sa Meg.
" Vad heter dina bröder då?" frågade hon.
" Brukar hon?" frågade Joe.
6 nov, 2015 21:56
|
|
Borttagen
|
"Linus och Felix" svarade Johanna och suckade när hon lyssnade på deras namn.
Simon skrattade lite och nickade.
"Ja" svarade han.
6 nov, 2015 21:58
|
|
Borttagen
|
"Okej" sa Meg och nickade.
Joe flinade till.
6 nov, 2015 22:00
|
|
Borttagen
|
"Så, är du och Simon typ tillsammans?" frågade Johanna och tittade på Meg.
"Har du inte märkt det?" frågade Simon.
6 nov, 2015 22:01
|
|
Borttagen
|
" Nej det är vi inte" sa Meg och rodnade direkt.
" nej" sa Joe.
6 nov, 2015 22:04
|
|
Borttagen
|
Johanna log brett mot henne.
"Men du gillar honom?" frågade hon.
"Trodde du visste det" sa Simon och tittade på honom.
6 nov, 2015 22:06
|
|
Borttagen
|
" Ja det gör jag" sa Meg tyst.
" Nepp det visste inte jag" sa Joe.
6 nov, 2015 22:07
|
Du får inte svara på den här tråden.