Rasten känsla av frihet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rasten känsla av frihet
|
Borttagen
|
" Vi hämtar Spinelli snart är dom en av oss " sa Robin Q och log hon gick ut ur klubbhuset med Robin Q efter sig de började leta efter Spinelli.
5 nov, 2015 23:04
|
|
Borttagen
|
"Så från och med nu kommer du att kallas för Robin A" sa Robin T allvarligt.
Spinelli spelad bränboll med de andra eleverna.
5 nov, 2015 23:05
|
|
Borttagen
|
" aldrig i livet " sa Movieboy ilsket och gick mot utgången
" Spinelli kan vi få ett ord med dig " ropade Robin Q allvarligt.
5 nov, 2015 23:07
|
|
Borttagen
|
"så du har inget imott att jag berättar alla dina hemligheter för de andra?" frågade Robin T allvarligt.
Spinelli suckade frustrerat.
"vad vill de nu då" sa Spinelli och gick fram till Robin Q.
5 nov, 2015 23:09
|
|
Borttagen
|
" Jo det har jag " sa Movieboy och såg ner I golvet
" Du bättre bli en av oss eller så berättar vi alla dina hemligheter för alla i skolan " sa Robin Q och såg på Spinelli.
5 nov, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
"försök inte lura mig du vet ingenting om mig" sa Spinelli surt.
5 nov, 2015 23:12
|
|
Borttagen
|
" Jo att du inte kan simma är rädd för Dockor och hatar klänningar " viskade Robin Q och hånlog.
5 nov, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
"åh du din lilla....hur fick du reda på det?" frågade Spinelli allvarligt.
5 nov, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
" Det du men om du inte vill att alla ska få reda på det så måst du bli en av oss " sa Robin Q och drog med Spinelli. Hon kunde ju inte säga nej.
5 nov, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
" hur fick du reda på det?" frågade Spinelli argt.
5 nov, 2015 23:22
|
Du får inte svara på den här tråden.