Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zora
Elev |
Ida kolade på hoom
-du får sju kort och jag lägger nu tex en röd fema ja du kan du lägga en fema i vilek nfärg som heslt eller en röd. och aj du kan byta färg med dem som har den symbolen sa hon och visar och sedan blandar oon åter igne -du kan inte gå ut på dem spella korten sa hon hc börjar dela u ![]()
1 nov, 2015 12:29 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 12:30 |
|
Zora
Elev |
Ida gav han sju kort och till sig och la ut en i drag högen
-kan du inte måste d dra kort. ort det e ett eller tre sa hon och koladle isna färge och log, den ur draghögen var gul ![]()
1 nov, 2015 12:32 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 12:33 |
|
Zora
Elev |
1 nov, 2015 12:33 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 12:34 |
|
Zora
Elev |
Ida la tyst en grön 5 då ho inte hade någon gul oturligt nog
-har du inte spelat uno på lägen?f rågade hon ![]()
1 nov, 2015 12:36 |
|
Missy The Timelady
Elev |
"Nja... Vi har inte det hemma direkt. SÅ nej fast jag har spelat innan", sa jag och log samtidigt jag lade en röd 5.a
![]()
1 nov, 2015 12:39 |
|
Zora
Elev |
IDa log
-spelade detta typ för 3 dagar sen sa hon och kollde på honom snabbt och la en röd kort bara ![]()
1 nov, 2015 12:42 |
|
Missy The Timelady
Elev |
1 nov, 2015 12:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollplay [PRIVAT J_J & Missy The Timelady]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen