Privat mellan Ripadal och ellisen05
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Snape gick runt i klassrummet och suckade
16 okt, 2015 19:32 |
|
ellisen05
Elev |
Jag gick till trolldryckskonsten. Jag hade dåligt samvete.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
Snape ryckte till efter att ha tänkt på sitt förflutna igen
16 okt, 2015 19:50 |
|
ellisen05
Elev |
Jag började tänka på min förra skola. När jag satt och plugga och dem putta ner mitt huvud. När dem tog mina saker. När dem skämde ut mig inför alla. När dem skickade förhäxningar i smyg. En tår var på väg ut. Jag lät den komma ut. Jag kom och tänka på när den enda vännen jag hade började vara på mobbarnas sida.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 19:54 |
|
Borttagen
|
Snape gick fortfarande omkring i klassrummet och försökte få bort stelheten men varenda del av honom knakade lite då han g ick
16 okt, 2015 19:59 |
|
ellisen05
Elev |
Jag stannade upp. Jag var tvungen att prata med Snape efter lektionen. Jag visste hur det kändes att vara mobbad. Jag hade ju själv varit det. Alla minnen från min förra skola dök upp. Jag kände tårarna rinna.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:03 |
|
Borttagen
|
Snape väntade, varför kom de aldrig?
16 okt, 2015 20:15 |
|
ellisen05
Elev |
( Dem andra kom väl)
Jag gick en omväg till klassrummet men jag var först. Jag snytade tyst. Jag kom och tänka på när dem retade mig och sa att det var mitt fel att pappa lämnade oss. Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:16 |
|
Borttagen
|
(Ja)
Efter en stund så kom eleverna och han stod vid skrivbordet men han stod tyst tills alla hade kommit 16 okt, 2015 20:17 |
|
ellisen05
Elev |
Jag gick ut bakom alla elever. Jag klarade inte av något längre.
Jag är jag, problem med det? Stick! <3 Jessica Lawiise, if you break her heart, i will break your face!!<3 16 okt, 2015 20:19 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Ripadal och ellisen05
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen