Privat mellan Ripadal och J_J
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Privat mellan Ripadal och J_J
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa lugnt.
- Vet du vad....du verkade vara på väg upp till slottet för att jobba.
Men du ska inte jobba idag efter detta och för att det inte ska hända igen så följer jag med dig till ditt hem.
3 okt, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
Lola ville säga protest men ppnade inte munnen och kollade på honom
-okej skulle vara snällt
sa hon nu ärlgit och kllade p åhonom
-sedan påväg til lslottet e jag ville inte vara hemma ju
sa hon
3 okt, 2015 20:48
|
|
Borttagen
|
Yami tittade på henne och sa.
- Man ska inte jobba då man hr varit med om sådant här flickan.
Man ska ta det lugnt.
3 okt, 2015 20:51
|
|
Borttagen
|
Lola tänkte nyss prostersa men respektn tog över.
-kalla mig inte flcika, har ett namn..
sa hon tyst direkt
-lola
sa hon kort ocj envist och fick väl börja lunka hemåt
3 okt, 2015 20:52
|
|
Borttagen
|
Yami såg på henne och sa.
- Okej Lola.
Han började gå med henne och sa.
- Så.....ni bor i utkanten i byn
3 okt, 2015 20:58
|
|
Borttagen
|
Lola gick lugtn med honom
-ja vi trivs bäst där, slippa folk runt oss hela tiden, allt ljud
sa hon lugnt till honom
-kommer man från ett rike som var i krig vill man bara vara utanför allt
sa hon
3 okt, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Yami log och sa.
- Ja jag kan förstå dig med tanke på hur jag lever.
Träna riddare, träna med dem, ta utmaningar allt.
Det är lite stressigt.
Med tanke på hur ni verkar leva så verkar du ha en trevlig familj, inte för att jag träffat så många av dem direkt.
En familj som bryr sig åtminstone.
3 okt, 2015 21:03
|
|
Borttagen
|
Lola kolladep åYami lugnt
-Min far har jobbat i Väst inan det störtade, han var soldat där men sedna kom det e i krig och vi tivngades sticka och så
sa hon lugnt
-jag har allti arbetat i slotten som tjänare för jag tänker ijnte låta min far förrsörja familjen på egenhand i en smed
sa hon lugnt till honom lite sen rkt fram.
-tycker bara det e skänt vara i skogen för där kan man bli sig själv
sa hon
3 okt, 2015 21:06
|
|
Borttagen
|
Yami nickade och sa
- Ja, skogen är en fin plats.
Krig är det värsta som kan hända och min far gör sitt bästa för att hålla fred här och jag ska göra detsamma när jag blir kung.
Jag tänker inte svika folket.
3 okt, 2015 21:07
|
|
Borttagen
|
Lola nickar tyst och gick lugnt igenom byn.
-Bra för jag vet min familj inte orkar en flykt till inte med en 1 årig pojke i familjen
sa hon lugnt och tänker lite grann
-det värsta var ju gå till forts det e värst och veta du kan bli dödad vilken dag som helst om du inte kan försvara dg
sa hon lugnt
3 okt, 2015 21:09
|
Du får inte svara på den här tråden.