[PRS]Ett starkt band
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [PRS]Ett starkt band
|
Borttagen
|
Jag var vrålhungrig, och högg in direkt. Jag tog en kycklingklubba och började genast äta.
12 okt, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
*Vilket elevhem ska den största delen av familjen tillhöra?*
12 okt, 2015 21:55
|
|
Borttagen
|
*Vet inte, Hufflepuff kanske?*
12 okt, 2015 22:02
Detta inlägg ändrades senast 2015-10-13 kl. 10:30
Antal ändringar: 1
|
|
Borttagen
|
*Bra idé*
Jag tog lite av varje.
13 okt, 2015 07:08
|
|
Borttagen
|
Både jag och Lucas hade brutit traditionen att hamna i Hufflepuff. Det var jag glad för. Jag ville skapa mitt eget öde.
13 okt, 2015 10:33
|
|
Borttagen
|
"Men har du några syskon?" Frågade Feliz.
13 okt, 2015 17:50
|
|
Borttagen
|
Jag åt snabbt upp och skyndade ut ur salen.
13 okt, 2015 18:30
|
|
Borttagen
|
"Måste dra!" Sade jag ursäktande och kastade i mig maten.
Sedan sprang jag efter Dova.
13 okt, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte vart jag skulle gå. Kanske upp mot uggletornet?
13 okt, 2015 20:50
|
|
Borttagen
|
13 okt, 2015 20:50
|
Du får inte svara på den här tråden.