(Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
The boy who lived
Elev |
- Ja Hurså?, sa Gustav och tog på sig en tröja
15 sep, 2015 22:25 |
|
Borttagen
|
-Nja..det vore pinsamt om en massa killar hade varit här,sa jag och höll hårt i handduken.
15 sep, 2015 22:26 |
|
The boy who lived
Elev |
- Ja. Vad vill du?, sa Gustav
15 sep, 2015 22:28 |
|
Borttagen
|
-Har du några extrakläder?,sa jag
15 sep, 2015 22:30 |
|
The boy who lived
Elev |
- Ehm.. Ja det har jag tror jag. Sa gustav
15 sep, 2015 22:39 |
|
Borttagen
|
-Skulle jag kunna låna?,sa jag och bet mig i läppen.
15 sep, 2015 22:43 |
|
The boy who lived
Elev |
- Eh Ja, men då är det killkläder, sa Gustav
15 sep, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
-Det gör inget,hellre det än naken,flinade jag
15 sep, 2015 22:47 |
|
The boy who lived
Elev |
Gustav nickade.
- Förstår det. Sa han och tog fram ett par svarta mjukisbyxor, ett par korta strumpor, ett par kalsonger och ett svart linne. - Blir det bra?, sa han 15 sep, 2015 22:49 |
|
Borttagen
|
-Ja tack! Supershysst,sa jag och tog emot kläderna. Jag gick in på toaletten. Jag låste och tog av mig handduken. Jag drog på mig kalsongerna. Fyfan vad obekvämt.. Men dem fick duga. Hellre än inget alls. Sedan drog jag på mig linnet och mjukisbyxorna och sist strumporna. Jag gick ut till Gustav igen.
-Så,hur ser jag ut?,sa jag och visade upp mig. Det kändes sjukt obekvämt att inte ha någon behå,men annars var det bra. 15 sep, 2015 22:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) 15+, ej lämpligt för unga medlemmar att läsa!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen