Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"åh en sak till. Vi har ju inte så många lediga rum så han kommer få dela rum med dig i några veckor" sa Danny & log lite grann.
"Jag är tillbaka om en timme eller så" sa Danny & gick iväg.
13 sep, 2015 20:13
|
|
Borttagen
|
Så länge han inte stökar till är jag nöjd tänkte Caleb och fixade i ordning en hög luft madrass åt Tewo i hans rum.
13 sep, 2015 20:14
|
|
Borttagen
|
Tewo öppnade ett fönster & såg ut. Han var väldigt nyfiken på den här planeten. Han såg upp mot himlen & såg en stor vit cirkel.
"Det måste vara månen" sa Tewo till sig själv fascinerat.
13 sep, 2015 20:18
|
|
Borttagen
|
" Du Tewo din säng är fixad du kommer få dela rum med mig " sa Caleb och såg på Tewo.
13 sep, 2015 20:22
|
|
Borttagen
|
Tewo sneglade mot Caleb.
"om du säger det så." sa Tewo & log.
"Så vad gör man på jorden då?" frågade Tewo lite nyfiket.
13 sep, 2015 20:23
|
|
Borttagen
|
" Ja du mycket " sa Caleb och öppnade dörren till sitt rum för att låta Tewo gå in.
13 sep, 2015 20:25
|
|
Borttagen
|
Tewo gick in i rummet.
"Så vi kan gå ut i morgon & undersöka världen lite grann?" frågade Tewo hoppfullt.
13 sep, 2015 20:29
|
|
Borttagen
|
" Om du vill så men behöver lite tid för läxor också imorgon " sa Caleb han hade fått massor med läxor att göra under de 2 veckor de fick vara lediga.
13 sep, 2015 20:42
|
|
Borttagen
|
"Jag föredrar även om du håller dig bortom synhåll för andra människor" sa Caroline som hade lyssnat på deras samtals ämne. Caroline gick in i rummet & drog med Caleb.
"Ursäkta oss en stund Tewo" sa Caroline
När de var utanför rummet så såg Caroline lite allvarligt på Caleb.
"vi kan inte låta honom vara utomhus då folk kan se honom. Det är för farligt" sa Caroline.
13 sep, 2015 20:45
|
|
Borttagen
|
" Vi kan inte hålla honom instängd här hela tiden heller han kommer tillslut rymma iväg för att upptäcka världen på egen hand " sa Caleb och såg på Caroline.
13 sep, 2015 20:47
|
Du får inte svara på den här tråden.