Vad skulle din boggart bli?
Forum > Harry Potter > Vad skulle din boggart bli?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Incendio
Elev |
Slender Man. Uh. *gråter*
1 sep, 2012 23:06 |
|
Lowawa
Elev |
En räv
1 sep, 2012 23:18 |
|
lily99
Elev |
ett prov med det sämsta betyget på eller sniglar
2 sep, 2012 09:11 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av rosea: Skrivet av Borttagen: En äldre, sliten och misslyckad version av mig själv. Det är nog min största rädsla. ja, tänk dig.... Att jobba på typ Mc,donalds eller nåt sånt när man är 50 typ....... Läskigt måste jag säga Exakt! jaa TEBAKS IGEN 2 sep, 2012 09:13 |
|
Borttagen
|
döden
2 sep, 2012 09:15 |
|
Miss_A
Elev |
2 sep, 2012 10:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 2 kl. 17:29
|
|
Miss_F
Elev |
2 sep, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Min mammas död.
Min mamma betyder allt för mig, jag skulle inte klara mig utan henne. Ännu värre vore att se henne dö rakt framför mina ögon. 4 sep, 2012 23:06 |
|
emmasagman
Elev |
varje gång jag säger vad jag mest fruktar så garvar de flesta men hehe sniglar.. så min boggart hade blivit en snigel eller ett sjukhus, där alla har canser..
7 sep, 2012 08:56 |
|
Borttagen
|
en jättespindel eller en giftig orm
9 sep, 2012 13:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen